صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو ارشد حماس: عملیات استشهادی بئر السبع نشانه استمرار طوفان الاقصی است

  • کد خبر: ۲۹۲۹۳۹
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
محمود مرداوی از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی گفت که عملیات شهادت طلبانه بئر السبع پیامی روشن از قهرمانان فلسطینی و حامیان آنها مبنی بر ادامه عملیات طوفان الاقصی تا آزادی فلسطین است.

به گزارش شهرآرانیوز، مرداوی افزود: این عملیات در زمان و مکان مناسب انجام شد و همه تدابیر امنیتی دشمن صهیونیستی را درهم شکست و زیرسوال برد.

وی اضافه کرد: قهرمانان نقب مانند «زاید ابوصبیح»، «مهند العقبی»، «محمد ابوالقیعان» و ساکنان این منطقه که در سال ۲۰۲۲ قیام کردند، خاری در گلوی اشغالگران باقی خواهند ماند و به پشتیبانی از برادرانشان در نوارغزه و کرانه باختری ادامه خواهند داد.

مرداوی اظهار کرد: خون به ناحق ریخته ساکنان نوار غزه و لبنان توسط ماشین کشتار اسرائیلی، دامن اشغالگران را رها نخواهد کرد و جوانان انقلابی را به انجام عملیات‌های بیشتر تشویق خواهد کرد.

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: این عملیات‌ها مسیر دستیابی ملت آزاده فلسطین به اهداف خود را کوتاهتر خواهد کرد.

مرداوی اضافه کرد: ادامه تجاوز و حمله دشمن صهیونیستی به ساکنان نوار غزه و لبنان، شکست و خسارت بیشتر و مرگ ذلیلانه به دست مبارزان فلسطینی را برای دشمن به ارمغان خواهد آورد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.