صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بیش از ۱۵ همت از درآمد‌های عمومی در خراسان رضوی وصول شد (۱۶ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۲۹۸۲
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: ۱۵۲ هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال (۱۵.۲ همت) درآمد‌های عمومی استان طی ۶ ماهه نخست سال جاری وصول شده است.

سید حامد حسینی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: میزان درآمد‌های عمومی مصوب استان برای سال جاری۳۶۹ هزار و ۲۰۶میلیارد ریال (۳۶.۹ همت) و میزان درآمد‌های عمومی مصوب برای ۶ ماه ابتدای سال نیز ۱۸۴ هزار و ۶۰۳ میلیارد ریال (۱۸.۴ همت) بود که از این میزان ۱۵۲ هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال (۱۵.۲ همت) محقق شده است که نشان می‌دهد تا پایان شهریور ماه ۸۲.۶ درصد از این درآمد‌ها محقق و۱۷.۴ درصد تحقق صورت نگرفته است. 

وی ادامه داد: میزان درآمد‌های عمومی مصوب برای خراسان رضوی طی سال گذشته ۱۹۷ هزار و ۶۰۴ میلیارد ریال (۱۹.۷همت) و میزان مصوب برای ۶ ماه ابتدای سال قبل ۹۸ هزار و ۸۰۲ میلیارد ریال (۹.۸ همت) بودکه در این مدت بیش از این میزان یعنی ۱۰۴ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال (۱۰.۴ همت) وصول شد.

حسینی ضمن برشمردن ردیف‌های درآمد‌های استانی بیان کرد: ۹۲.۷ درصد عملکرد درآمد‌های عمومی خراسان رضوی از محل درآمد‌های مالیاتی و سایر درآمد‌ها از محل درآمد‌های حاصل از خدمات و فروش کالا، درآمد‌های حاصل از جرائم و خسارت، واگذاری دارایی‌های سرمایه ای، درآمد‌های متفرقه و ... است که این درآمد‌ها به حساب خزانه واریز می‌شود.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.