صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دیدار پزشکیان با نمایندگان جبهه پایداری مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر: ۲۹۳۰۷۲
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
پزشکیان در دیدار با برخی نمایندگان جبهه پایداری در مجلس شورای اسلامی گفت: گفتمان دولت در ایجاد وحدت و انسجام نه یک انتخاب بلکه نیاز مبرم حال و آینده کشور است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رئیس جمهور شامگاه یکشنبه میزبان جمعی از نمایندگان و اعضای جبهه پایداری بود و پس از شنیدن نظرات و دیدگاه‌های آنان درباره مسائل مختلف، ضمن تشریح ابعاد گفتمان وفاق ملی، به بیان چرایی برخی مشکلات مبتلابه کشور به ویژه در بخش اقتصاد، سیاست و فرهنگ و همچنین برنامه دولت برای حل این مشکلات پرداخت.

مسعود پزشکیان جذب حداکثری همه افراد جامعه با سلایق مختلف را از جمله اصول اساسی انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: هدف و تلاش ما این است که با رفتار و عملکرد صحیح و اصولی با مردم، آن بخش از جامعه که دچار دلخوری و گلایه‌مندی‌هایی شده‌اند نیز به سمت خود بیاوریم نه اینکه فاصله آنها را با نظام و حاکمیت روز به روز بیشتر کنیم.

رئیس جمهور اتخاذ رویکردهای تنگ‌نظرانه و رفتارهای سلبی را موجب سرخوردگی و دل‌مردگی جامعه به ویژه نسل جوان و هزینه‌تراشی برای نظام دانست و گفت: ما معتقدیم اگر عده‌ای از سر ناآگاهی خطایی مرتکب شدند، نباید بدون اغماض و مسامحه آنها را طرد یا از محیط کار یا دانشگاه اخراج کرد، بلکه باید آنها را روشن و آگاه کرد.

پزشکیان تصریح کرد: ما صادقانه به دنبال خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات کشور هستیم و در این مسیر از همه جریانات و دیدگاه‌های مختلف دعوت می‌کنیم به جای اختلاف و دعوا با یکدیگر به ما در این هدف مقدس کمک کنند.

منبع: پایگاه ریاست جمهوری ایران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.