صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آیت‌الله علم‌الهدی: فعالیت خالصانه خیرین حرم‌ساز مصداق جهاد فی‌سبیل‌الله است

  • کد خبر: ۲۹۳۰۷۷
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات و خدمات مجمع خیرین حرم ساز گفت: وقتی شما خالصانه پا به میدان می‌گذارید و متولی بازسازی بنا‌های مربوط به حرمین مقدس می‌شوید، مصداق یک مجاهدت عظیم است.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین حرم ساز خراسان رضوی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات و فعالیت‌های آنان اظهار کرد: امیدواریم تا این خدمات و مجاهدت‌ها مشمول عنایات خاصه حضرت رضا (ع) قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های شما خیران و نیکوکاران، علاوه بر خیرات و برکاتی که در عرصه زیارتی دارد، فی‌نفسه یک حرکت بزرگ سیاسی در جهان اسلام است، افزود: به همین منظور وقتی شما خالصانه پا به میدان می‌گذارید و متولی بازسازی بنا‌های مربوط به حرمین مقدس می‌شوید، مصداق یک مجاهدت عظیم است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد: نقش‌آفرینی در عرصه بازسازی حرمین شریفین، توفیقی است که خدمت‌گزاران در این عرصه باید به خاطر آن شکرگزار پروردگار باشند و برای انجام وظیفه در این سنگر خطیر، مجاهدانه تلاش نمایند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.