صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کشف ۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق در مشهد (۲۰ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۳۷۸۱
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از یک انبار در یکی از مناطق شهر مشهد ۷۰ هزار سیگار قاچاق کشف کردند.

سرهنگ محمد چراغ در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص کشف سیگار قاچاق در مشهد اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی مشهد با رصد‌های اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر توزیع سیگار‌های قاچاق توسط یک واحد صنفی متخلف در محدوده بولوار مصلی دست یافتند.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس محل و پس از شناسایی انبار موردنظر با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: ماموران انتظامی در این عملیات در بازرسی از انبار موردنظر ۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق و خارج از چرخه توزیع کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی فرد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی، خاطرنشان کرد: ارزش سیگار‌های قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد در ادامه از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام تا در اسرع وقت با افرادی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی و قاطع انجام گیرد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.