صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

زورگیری در پوشش مسافربری در مشهد (۲۱ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۳۹۹۸
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران کلانتری میرزا کوچک خان مشهد ۲ متهم به ۷ فقره زورگیری در پوشش مسافربری شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد چراغ در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص دستگیری متهم اظهار کرد:در پی گزارش چند فقره زورگیری از شهروندان توسط سرنشینان یک دستگاه سواری پراید پلاک مخدوش در سطح حوزه استحفاظی کلانتری میرزاکوچک خان، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات یکی از مالباخته‌ها که مردی ۲۲ ساله است مشخص شد هنگام برگشت از سرکار به خانه در محدوده صدمتری سوار خودرو پراید با ۲ سرنشین جوان شده که پس از  پس از طی مسافتی در یکی از خیابان‌های خلوت محدوده طلاب ناگهان قمه بزرگی را زیرگلوی او گذاشته و با تهدید، گوشی تلفن همراه، کارت‌های بانکی به همراه رمز و مقادیری وجه نقد را زورگیری و از خودرو بیرون انداخته و متواری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات پلیس در این رابطه ادامه داشت تا این که شب گذشته یکی از تیم‌های کلانتری میرزاکوچک خان هنگام گشت زنی در محدوده خیابان ابوریحان بیرونی یک دستگاه سواری پراید پلاک مخدوش با ۲ سرنشین جوان که با مشخصات افراد زورگیر شباهت داشت را مشاهده و در اقدام غافلگیرانه سد راه آن‌ها شدند.

سرهنگ چراغ بیان کرد: در این عملیات در بازرسی از خودرو متهمان یک قبضه شمشیر، یک قبضه قمه، تعداد زیادی مدارک شناسایی و کارت عابربانک، ۳ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه و ۵۰ گرم موادمخدر کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان که ۲۰ سال سن دارند در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند در ادامه تحقیقات در مواجهه با تعدادی از مالباخته‌ها و ادله و مستندات کشف شده تاکنون به ۸ فقره زورگیری از مسافران در محدوده صدمتری، جاده بهشت رضا، بولوار توس و گاراژدار‌ها اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهمان با هماهنگی مقام قضائی برای کشف دیگر جرائم احتمالی با توجه به گزارش زورگیری‌های مشابه به اداره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی منتقل شدند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.