صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

موشک‌های مقاومت توانست برخی پروازها به سرزمین‌های اشغالی را تا سال آینده تعلیق کند

  • کد خبر: ۲۹۴۷۲۱
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی و متحدانش نتوانستند امنیت‌ فضای هوایی این رژیم را تامین کنند و برخی شرکت‌های هواپیمایی از تعلیق پروازها به سرزمین‌های اشغالی تا مارس۲۰۲۵(اسفند و فروردین۱۴۰۴) خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه صهیونیستی «یسرائیل هیوم» نوشت: اکثر کشور‌های جهان و شرکت‌های هواپیمایی با ناامن اعلام کردن فرودگاه‌های وابسته به رژیم اشغالگر، پرواز‌ها به سرزمین‌های اشغالی را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرده اند.

این رسانه صهیونیستی از لغو پرواز‌های بیش از ۲۰ شرکت هواپیمایی به سرزمین‌های اشغالی در هفته‌های اخیر خبر داد و این وضعیت را بر بدتر شدن شرایط اقتصادی شرکت‌های مسافرتی و گردشگری رژیم صهیونیستی موثر دانست.

براساس این گزارش، بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی بین المللی، چشم انداز بهبود وضعیت امنیتی در سرزمین‌های اشغالی را مثبت ندانسته و پرواز‌ها به این مناطق را به ماه مارس سال آینده میلادی موکول کرده اند.

شرکت هواپیمایی آمریکایی «امریکن‌ایرلاینز»، تا مارس ۲۰۲۵، هواپیمایی «کاتای پسیفیک» هنگ کنگ تا ۲۷ مارس ۲۰۲۵، هواپیمایی «ویزایر» مجارستان تا ۱۴ ژانویه ۲۰۲۵، هواپیمایی «ترانساویای» هلند تا ۳۱ مارس ۲۰۲۵ و هواپیمایی «ایزیی‌جت» انگلیس تا ۲۹ مارس ۲۰۲۵، پرواز‌ها به سرزمین‌های اشغالی را تعلیق کردند.

همچنین تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی بین المللی از جمله هواپیمایی «کی‌ال‌ام» هلند، هواپیمایی کانادا، هواپیمایی «ویولینگ» اسپانیا، هواپپمایی «رایان ایر» ایرلند، و هواپیمایی «دلتاایرلاینز» آمریکا، پرواز‌ها را تا شروع سال جدید میلادی به تعویق انداختند.

تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی نیز ترجیح دادند باتوجه به شرایط نامعلوم سرزمین‌های اشغالی در ماه‌های آینده، پرواز‌ها را تا اطلاع ثانوی به تعویق بیاندازند که شرکت هواپیمایی آمریکایی «یونایتدایرلاینز»، هواپیمایی «آیسلندایر» ایسلند، هواپیمایی هندی «ایرایندیا»، هواپیمایی «تاپ ایر» پرتقال و هواپیمایی کشور‌های امارات، کره و کرواسی از جمله آنها هستند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.