صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ایران‌ایر باید مبالغ مسافران پرواز‌های اروپایی را بازگرداند

  • کد خبر: ۲۹۴۸۸۷
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) موظف است که تمامی مبالغ پروازهای اروپایی را که به دلیل تحریم لغو شده است، به مسافران بازگرداند.

به گزارش شهرآرانیوز، مقصود اسعدی سامانی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) موظف است که تمامی مبالغ پروازهای اروپایی را که به دلیل تحریم لغو شده است، به مسافران بازگرداند، تصریح کرد: مسافران به هیچ عنوان نگران نباشند؛ چراکه طبق دستورالعمل و طبق قانون حقوق مسافری، بايد تمامی مبالغ به مسافران بازگردانده شود‌.

وی ادامه داد: در حال حاضر مسافران مقاصد اروپایی برای انجام پروازهای از طریق کانکشن اقدام کنند و این پروازها از طریق کشورهای امارات و ترکیه انجام می‌شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه ممکن است  برخی  از ایرلاین‌های اروپایی پرواز مستقیم به مقاصد اروپایی برقرار کنند گفت: در صورت اضطرار مشتریان پروازهای ایران ایر می‌توانند از این پروازها استفاده کنند اما فعلا در شرایطی قرار داریم که مسافران ایرانی برای سفر به اروپا عمدتا باید مسافر پروازهای کانکشن باشند که پرواز کانکشن از ترکیه به اروپا به صرفه‌تر خواهد بود.

وی ادامه داد: پروازهای ایرانی برای مقاصد اروپایی متقاضی زیادی در کشور داشت که قاعدتا این تقاضا به سمت ایرلاین‌های خارجی خواهد رفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.