صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جایزه نوآوری آزاده ویژه استارتاپ هایی که زنان بنیان گذاری کردند

  • کد خبر: ۲۹۴۹۱۰
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد ورودی‌های دانشگاه را دختران اختصاص داده اند، گفت: در رشته‌های مهندسی و تخصصی دختران پیشتاز هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ زهرا بهروز آذر در دومین رویداد جایزه آزاده اظهار داشت: قول می‌دهم که تا زمانی که در این موقعیت هستم از هیچ‌تلاش برای رسیدن به اهدافی که دارید و بر داشتن موانع از سر راه کارآفرینی زنان فروگذار نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه خانم آزاده داننده در همه عرصه‌ها بهترین اثر را گذاشت و  در عرصه دانش و در نقش مادری بهترین بود، گفت: زنان کارآفرین با اجرای ایده جایزه آزاده نام و منش وی را زنده نگه می‌دارند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: داننده الگوی موفقی برای زنان و دخترانی ایرانی است تا بدانند این راه شدنی است و می‌توان در آن قدم گذاشت.

بهروز آذر ادامه داد: توجه به ظرفیت‌های حوزه زنان، دختران جوان و تحصیلکرده در عرصه فناوری نوین و اقتصاد دانش بنیان از اهداف این رویداد است.



به گفته وی، امروز در جایی هستیم که بیش از ۶۰ درصد ورودی‌های دانشگاه را دختران اختصاص داده اند و در رشته‌های مهندسی و تخصصی دختران پیشتاز هستند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه حضور ۱۲ درصدی زنان در حوزه دانش بنیان‌ها هنوز با ظرفیت واقعی زنان و دختران فاصله دارد از این رو باید کمک کنیم دختران و زنان بیشتر وارد این عرصه شوند، اظهار داشت: بستر بزرگی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های جدیدی در جامعه وجود دارد که کمتر به آن توجه شده و جایزه آزاده می‌تواند کمک کند که در این عرصه‌ها زنان و دختران فعال‌تر باشند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.