صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سردار اشعری: وحدت و امنیت جامعه مرهون خون شهیدان است

  • کد خبر: ۲۹۴۹۶۷
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما شهدای بزرگی را از دست دادیم، اما به برکت خون این عزیزان، وحدت و امنیت و آسایش در جامعه برقرار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمد اشعری در مراسم پانزدهمین اجلاسیه شهدای وحدت که صبح امروز (۲۶ مهر ۱۴۰۳) در سالن انقلاب اسلامی مجتمع فرهنگی آیه‌ها در مشهد برگزار شد، ضمن ادای خیرمقدم به حاضران در مراسم خاطرنشان کرد: ما شهدای بزرگی را از دست دادیم، اما به برکت خون این عزیزان وحدت و امنیت و آسایش در جامعه برقرار شد و شد و امنیت امروز جامعه مرهون خون شهیدان است.

وی با اشاره به اینکه دستان جنایتکار آمریکا و نوکر هار او یعنی اسرائیل غاصب در تمام توطئه‌های منطقه پیداست، افزود: شهید شوشتری و شهدای وحدت، خون خود را برای ایجاد وحدت در منطقه سیستان و بلوچستان هدیه کردند و امروز آمده‌ایم تا از این حماسه بزرگ قدردانی کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور جمع زیادی از سران طوایف و تأثیرگذاران اهل سنت کشور در مراسم بزرگداشت شهید شوشتری، گفت: علاقه متقابل سردار شوشتری و مردم اهل سنت منطقه سیستان و بلوچستان، عاملی بود که موجب شد این عزیزان در نشست امروز حاضر شوند تا از شهید شوشتری قدردانی کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.