صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پایش محلی با هدف تهیه نقشه خطرپذیری محلات مشهد در هفته پدافند غیرعامل آغاز خواهد شد

  • کد خبر: ۲۹۴۹۷۷
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
رئیس پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد گفت: بحث سفیران دوام ثامن را داریم که ۲۰۰ نفر با ما همراه هستند تا بتوانیم تخصص را به اعضای دوام ثامن منتقل کنیم. همچنین پایش محلی را با هدف تهیه نقشه خطرپذیری محلات در هفته پدافند غیرعامل شروع خواهیم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد شیدایی در مراسم «شکرانه خدمت»، آیین تقدیر از داوطلبین واکنش اضطراری محلات ۱۴۰۳ (دوام ثامن) که امروز، ۲۶ مهر ۱۴۰۳، در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دوام ثامن از سال ۹۵ به صورت آزمایشی در منطقه ۱۰ شروع شد و اکنون با همت، همکاری و تلاش همه همکاران، ۲۰ هزار نفر را در راستای فرهنگ‌سازی آموزش دادیم.

وی بیان کرد: این جمع فعالانی هستند که در مراسم مختلف شرکت کردند. ما اکنون به جایگاهی رسیدیم که دوام ثامن به عنوان یک گروه داوطلب در حوزه ایمنی در شهر مشهد سرآمد است و سایر کلانشهر‌ها هم از ما الگو می‌گیرند. با هم‌فکری با همکاران به سمت تخصصی‌سازی نیرو‌های دوام ثامن رفتیم.

رئیس پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد افزود: در مراسم تشییع شهید جمهور و دهه آخر صفر، اولین گروه را در ایستگاه‌های هدف مستقر کردیم تا کمکی برای دستگاه‌های امدادی باشیم. ششمین دوره مسابقات دوام ثامن را با رویکردی متفاوت برگزار کردیم که به اذعان همه مثبت، جدید و کارا بودند. استقبال خوبی از مسابقات شد و بسیار پرشور بود.

شیدایی با بیان اینکه اقدام شایسته‌ای که در دوام ثامن شده توانمندسازی خود اعضای دوام ثامن است، عنوان کرد: بحث سفیران دوام ثامن را داریم که ۲۰۰ نفر با ما همراه هستند تا بتوانیم تخصص را به اعضای دوام ثامن منتقل کنیم. پایش محلی را با هدف تهیه نقشه خطرپذیری محلات در هفته پدافند غیرعامل شروع خواهیم کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.