صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کیانی: شهرداری مشهد وظیفه‌ای بابت تیم‌‌داری در ورزش قهرمانی ندارد

  • کد خبر: ۲۹۵۰۸۶
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: ما به عنوان شهروند دوست داریم که یک تیم فوتبال خوب در مشهد داشته باشیم. این موضوع نیز مورد تاکید اعضای شورای شهر است، اما شهرداری مشهد نمی‌تواند تیم‌داری کند.

به گزارش شهرآرانیوز، جاوید کیانی در نشست خبری معاونت سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد گفت: یکی از مصادیقی که می‌تواند فضای انس و با نشاطی در میان خانواده‌ها ایجاد کند، مسائل مربوط به ورزش در ابعاد مختلف است.

وی افزود: مسابقات جام رمضان که در ابتدای سال جاری برگزار کردیم، در سطح کشور بی‌نظیر بود. در حال برنامه‌ریزی هستیم تا این جام در ماه رمضان پیش‌رو پرشورتر از ماه رمضان سال گذشته برگزار شود. در جام رمضان سال گذشته ورزشکاران در ۱۹ رشته و در بخش‌های آقایان، بانوان و توان‌یابان در سالن‌های مدیریت شهری به رقابت پرداختند. اعضای شورای شهر مشهد نیز از برگزاری این دست رویداد‌ها در شهر مشهد حمایت می‌کنند.

کیانی بیان کرد: بدون شک حمایت شهردار مشهد این اجازه را به ما داد تا این تورنمنت بزرگ را در ابعاد مختلف برگزار کنیم. در حال حاضر نیز در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های ورزشی متنوع در سطح شهر هستیم و در آستانه روز‌های پایانی سال خود را برای برگزاری برنامه‌هایی با مقیاس بزرگ‌تر آماده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و طرح‌های خوبی در شهر مانند طرح «پنجشنبه بیا بریم کوه»، طرح‌های دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی‌های خانوادگی و رویداد پهلوانک‌ها داشته‌ایم که با استقبال قابل توجه مردم و خانواده‌ها روبرو شده است. امیدوارم بتوانیم به این دست از برنامه‌ها روز به روز در مشهد اضافه کنیم. هفته آتی شاهد بزرگ‌ترین فستیوال ورزشی با حضور ۵۲ هیات ورزشی در پارک ملت مشهد خواهیم بود.

کیانی اظهار کرد: دستگاه‌های ورزشی موجود در پارک‌های مشهد مربوط به ۱۰ تا ۱۵ سال پیش است، شهردار مشهد تاکید دارد که تا پایان دوره مدیریت شهری دستگاه‌های بدنسازی پارک‌های سطح شهر را بروز‌رسانی کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به دیگر اقدامات سازمان سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد افزود: در این دوره از مدیریت شهری ۴۹ مجموعه ورزشی احداث کردیم. اولین زمین چمن استاندارد فوتبال مشهد را در بوستان بهار با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان احداث کردیم که تعداد زمین‌های چمن فعال مشهد را به عدد ۴ رساند.

کیانی تصریح کرد: کمپ شهدای شهرداری مشهد در الهیه مطابق تاکیدات شهردار مشهد در این دوره انشاالله به پایان خواهد رسید. در تلاشیم این مجموعه تا دهه فجر افتتاح شود. با افتتاح این مجموعه ۲ زمین چمن فعال دیگر نیز به زمین‌های چمن مشهد اضافه خواهد شد.

وی در خصوص سیاست شهرداری مشهد در ورود به عرصه ورزش قهرمانی یادآور شد: سیاست شورای شهر و مدیریت شهری حمایت از ورزش قهرمانی است، اما جزو وظایف اصلی مدیریت شهری نیست. شورای شهر این امکان را فراهم کرد تا شهرداری مشهد به عرصه ورزش قهرمانی ورود کرده و نقش حمایتی داشته باشد.

کیانی اضافه کرد: قطعا متولی ورزش قهرمانی سیستم و سازمان دیگری است و نباید انتظار داشته باشیم شهرداری مشهد به این مسائل ورود جدی داشته باشد. ورود شهرداری مشهد به این عرصه به صورت جدی مانند این است که شهرداری هم وظایف خود را به سایر دستگاه‌ها محول کند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: ما به عنوان شهروند دوست داریم که یک تیم فوتبال خوب در مشهد داشته باشیم. این موضوع نیز مورد تاکید اعضای شورای شهر است، اما شهرداری مشهد نمی‌تواند تیم‌داری کند. تیم‌داری جزو وظایف شهرداری‌ها نیست.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.