صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امیر سرتیپ حیدری: نیرو‌های مسلح ما برای پاسخگویی به هر تهدید و در هر مقیاس، آمادگی کامل دارند

  • کد خبر: ۲۹۵۶۷۸
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آماده‌ترین نیرو‌های مسلح دنیا را داریم و نیرو‌های مسلح ما امروز برای پاسخگویی به هر تهدید و در هر مقیاس، آمادگی کامل دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری صبح امروز (۳۰ مهرماه) در حاشیه مراسم تحویل محل بازداشت رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوره پهلوی به شهرداری مشهد و مؤسسه تنظیم و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در مشهد، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار داشت: به برکت نظام اسلامی و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و با هشیاری نیرو‌های مسلح و بصیرت مردم، امن‌ترین کشور و آماده‌ترین نیرو‌های مسلح دنیا را در اختیار داریم.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به منظور برقراری امنیت پایدار، در مرز‌های کشور استقرار دارد. البته حضور نیرو‌های مسلح در مرز‌ها به معنای اینکه با تهدیدی مواجه باشیم، نیست؛ بلکه به منظور اشراف اطلاعاتی و حفظ و ارتقای توان رزمی، در مرز‌ها مستقر هستیم.

امیر حیدری تأکید کرد: نیرو‌های مسلح ما امروز برای پاسخگویی به هر تهدید و در هر مقیاس، آمادگی کامل دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین در تشریح عملکرد پروژه انسداد مرز شرقی کشور گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در پروژه سه‌ساله انسداد مرز، تلاش می‌کنیم این کار با سرعت بیشتر انجام شود و امسال هم میزان مشخص‌شده برای سال جاری، به اجرا درآید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.