صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نقش آفرینی بازیگر «مرد عنکبوتی» در فیلم جدید نولان

  • کد خبر: ۲۹۵۸۶۹
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول قرار است در فیلم بعدی کریستوفر نولان مقابل دوربین برود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کریستوفر نولان در حال ساخت فیلم بعدی خود با یونیورسال پیکچرز است و طبق آخرین اخبار بازیگر دیگری به این پروژه اضافه شده است.

تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول پس از توافق با یونیورسال پیکچرز قرار است در فیلم جدید کریستوفر نولان که اکنون نام آن مشخص نیست، بازی کند. پیش از این حضور مت دیمون در این فیلم مشخص شده بود و هالند دومین بازیگر این فیلم است.

طبق برنامه‌ریزی‌ها فیلم بعدی کریستوفر نولان قرار است در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۶ (۲۶ تیر ۱۴۰۵) اکران شود. نولان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم مرموز را بر عهده دارد، اما اکنون اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم در دسترس نیست. فیلم «اوپنهایمر» آخرین فیلم کریستوفر نولان است که توانست به واسطه آن، اولین جایزه اسکار خود را دریافت کند. فیلم «اوپنهایمر» سال گذشته ۹۷۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

با اینکه مت دیمون در دو فیلم دیگر این کارگردان با او همکاری کرده است، اما این برای اولین‌بار است که هالند با نولان کار می‌کند. هالند قرار است برای نقش مرد عنکبوتی در فیلم «مرد عنکبوتی ۴» نیز به این فیلم بازگردد و احتمالا در فیلم «Avengers: Doomsday» نیز جلوی دوربین خواهد رفت. در هر حال تاریخ اکران فیلم «مرد عنکبوتی ۴» مشخص نیست، اما فیلمبرداری فیلم سال آینده آغاز خواهد شد.

منبع: برنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.