صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۲ ملی‌پوش بانوی مشهدی با پیراهن سپاهان در چین

  • کد خبر: ۲۹۶۰۷۶
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
به‌همراه تیم والیبال‌نشسته زنان سپاهان به نمایندگی از باشگاه‌های ایران، دو بانوی ملی‌پوش مشهدی نیز راهی مسابقات باشگاه‌های آسیا در چین شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات والیبال‌نشسته باشگاه‌های آسیا از روز جمعه چهارم آبان‌ماه در چین آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه هشتم آبان ادامه خواهد داشت. تیم والیبال‌نشسته بانوان فولادمبارکه سپاهان به نمایندگی از باشگاه‌های ایران در این مسابقات حضور خواهد داشت. معصومه زارعی و فاطمه جهانی، دو بازیکن خراسانی تیم ملی هستند که در فصل گذشته با پیراهن سپاهان در لیگ برتر حاضر شدند.

این دو چهره به‌همراه عشرت کردستانی، زینب ملکی، مهری فلاحی، زهرا نجاتی، فاطمه جهانی، فاطمه عباسی، زهرا دانایی، معصومه شجراتی، فاطمه یوسفی، فاطمه پاسالار، هانیه یزدانی، افسانه هارونی، فاطمه جمالی، حدیث رضایی و سپیده جمال‌دوست به مسابقات باشگاه‌های آسیا اعزام می‌شوند که هدایت تیم را صدیقه اشتری برعهده دارد.

خراسان رضوی یکی از مدعیان همیشگی قهرمانی در لیگ برتر کشور بوده است که در چهار سال اخیر به‌دلیل نبود حامی مالی در لیگ برتر کشور غایب است و بازیکنان ملی‌پوش و مطرح استان برای دیگر‌تیم‌ها به میدان می‌روند. قرار بود تیم والیبال‌نشسته مردان ذوب‌آهن نیز که سال گذشته نایب‌قهرمان لیگ برتر باشگاه‌های کشور شده بود، در این مسابقات حضور داشته باشد که به‌دلیل ‌حمایت‌نکردن باشگاه ذوب‌آهن از تیم والیبال‌نشسته مردان، اعزام آن‌ها به این تورنمنت منتفی شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.