صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ایمان عالمی: تغییری در مدیریت استقلال رخ نخواهد داد

  • کد خبر: ۲۹۶۱۹۱
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
ایمان عالمی با ابراز رضایت از نمایش استقلال مقابل النصر عربستان اعلام کرد که هیچ تغییری در کادر مدیریتی این باشگاه رخ نخواهد داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ایمان عالمی، سرپرست تیم استقلال درباره شکست خفیف این تیم مقابل النصر گفت: «بازی را بسیار خوب شروع کردیم و متأسفانه دقیقه ۸۱ اشتباهی رخ داد و گل خوردیم. بچه‌ها همه تلاش‌شان را کردند و از همه آنان تشکر می‌کنم. ان‌شا‌ءالله بازی بعدی با سرمربی جدید نتیجه خوبی می‌گیریم.» عالمی تحت تأثیر قرار گرفتن بازیکنان مقابل النصر را هم قبول ندارد: «تحت تأثیر حریف نبودیم. بچه‌های ما هدفمند بازی را دنبال کردند. بابرنامه بازی را جلو بردیم. حتی می‌توانسیتم ببریم. موقعیت‌های خوبی داشیتم اما فوتبال است و پیش می‌آید.»

 عالمی درباره حضور موسیمانه نیز گفت: «موسیمانه تازه آمده و از امروز تیم را در اختیار او می‌گذاریم و تمرینات را شروع می‌کند. من به استقلال خوشبینم. تیم استقلال بازیکنان بزرگی دارد. یکسری چالش‌ها به وجود آمده و استقلال نتیجه نگرفته است. با برنامه‌ریزی بهتر زود برمی‌گردیم.»

عالمی با تمجید از عملکرد حسینی ادامه داد: «حسینی بازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و یکی از بهترین‌های ما بود. درباره او دیگر نمی‌خواهیم به عقب برگردیم. ان‌شا‌ءالله اوضاع بهتر خواهد شد.» سرپرست استقلال از مصدومیت محمدی هم ناراحت است: «مصدومیت او برای ما خبر بسیار بدی بود. ابتدای بازی آمد شوت بزند که درگیری به وجود آمد. پایش شکست و ان‌شاءالله بزودی برمی‌گردد.» عالمی در نهایت تغییرات مدیریتی را هم تکذیب کرد: «استقلال هیچ تغییر مدیریتی نخواهد داشت.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.