صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دستگیری ۱۷ نفر از اراذل و اوباش در مشهد (۲ آبان ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۶۲۵۰
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مشهد ۱۷ مخل نظم و امنیت دستگیر شد.

سردار احمد نگهبان در گفتگو با شهرآرانیوز، درخصوص دستگیری متهمان اظهار کرد: در راستای ارتقاء آرامش و امنیت زائران و مجاوران رضوی طرح مبارزه با اراذل و اوباش با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های اطلاعاتی و انتظامی به مدت ۲ روز اجرا شد.

وی افزود: این طرح که توسط پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و پشتیبانی کلانتری‌های سطح شهر مشهد عملیاتی شد ۱۷ نفر از اراذل و اوباش به اتهام اخلال و برهم زدن نظم و امنیت عمومی در ۹ نقطه از سطح شهر مشهد دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این رابطه چند قبضه سلاح گرم و سلاح شکاری غیرمجاز، ۱۴ قبضه شمیشر، چاقو و قمه نیز از مخفیگاه این افراد شرور کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به توقیف ۳ دستگاه خودرو در این رابطه، بیان داشت: این افراد جرائمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی و ... را در سوابق کیفری خود به یدک می‌کشند.

سردار نگهبان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس هوشمندانه و مقتدرانه وارد عمل خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.