صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کشف جسد در خانه زوج جوان مشهدی

  • کد خبر: ۲۹۶۲۶۳
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
  • ۲
جسد جوانی که از شهریور مفقود شده بود، پایان شب گذشته در عمق یک چاه شش متری در اتاق خواب خانه‌ای در بولوار طبرسی شمالی مشهد کشف شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جسد جوانی که از شهریور مفقود شده بود، پایان شب گذشته در عمق یک چاه شش متری در اتاق خواب خانه‌ای در بولوار طبرسی شمالی کشف شد. حدود چهل روز قبل فردی با مراجعه به پلیس آگاهی، مفقودی برادرش را اعلام کرده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد که این فرد با افرادی اختلاف داشته است.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به مستنداتی دست یافتند که نشان از یک جنایت داشت. کارآگاهان با تجربه زیاد خود، تعدادی از افرادی را که با فرد مفقود مشکل داشتند، به پلیس آگاهی دعوت کردند و در ادامه به یک زوج جوان مشکوک شدند و آنها را زیرنظر گرفتند تا اینکه روز گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قاضی وحید خاکشور، بازپرس ویژه قتل، به محل زندگی این زوج مراجعه کردند.

این درحالی بود که این زوج مدعی بودند خبری از فرد مفقود ندارند؛ اما نگاه کارآگاهان بر روی سرامیک‌های تازه‌نصب‌شده اتاق‌خواب خیره ماند و احتمال دادند که این زوج بعد از قتل، جسد را دفن کرده باشند. از صبح دیروز عملیات حفاری آغاز شد تا اینکه شب گذشته جسد موکت‌پیچ در عمق شش‌متری زمین کشف شد. مرد جوان پس از کشف جسد، مدعی شد که مقتول با همسرش ارتباط داشته و او تصمیم به کشتن این فرد گرفته است. تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سحر
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
خوب چی شد متهم
زهره
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
تو‌طبرسی ۲۴