صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

موضوع دفاع مقدس و سینمای مقاومت شور و ارادتی در آن است

  • کد خبر: ۲۹۶۳۳۷
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
کارگردان فیلم سینمایی سرهنگ ثریا با اشاره به اینکه موضوع دفاع مقدس و سینمای مقاومت شور و ارادتی در آن است، گفت: آنچه مهم است این است که باید در کیفیت فیلمنامه و خروجی آثار تامل بیشتری صورت گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ لیلی عاج اظهار کرد: در حقیقت شور و علاقه‌مندی در جشنواره‌ها به خصوص در بین جوانان و نوجوانان برای تولید آثار در حوزه دفاع مقدس وجود دارد، اما آنچه باید بیش از همه چیز مورد توجه قرار گیرد این است که این شور و تلاش برای ارتقای سطح کیفی آثار هم وجود داشته باشد.

وی اظهار داشت: به طور کلی هر جشنواره‌ای می‌تواند اثرگذار باشد به شرط اینکه بدانیم چه دستاورد علمی و فرهنگی و اثربخشی برای دوره‌های آینده داشته باشد.

کارگردان فیلم سینمایی سرهنگ ثریا با اشاره به برگزاری جشنواره‌های ملی به میزبانی استان‌های مختلف گفت: میزبانی جشنواره‌های هنری در هر استانی را باید به فال نیک گرفت از این جهت که وقتی شرکت کنندگان در استان‌های مختلف حضور یابند با بازیگران، فیلمنامه نویسان و فیلم سازان آن استان آشنا و تعامل آنها بیشتر می‌شود.

عاج ادامه داد: موضوع دفاع مقدس و سینمای مقاومت شور و ارادتی در آن است و آنچه مهم است این است که باید در کیفیت فیلمنامه و خروجی آثار تامل بیشتری صورت گیرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.