صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همه چیز درباره سریال جدید «قهوه پدری» ساخته مهران مدیری

  • کد خبر: ۲۹۶۳۵۰
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
جدیدترین سریال مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی که قبلا اعلام شده بود نامش «پدر قهوه» است، حالا با نام «قهوه پدری» آماده نمایش شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، «قهوه پدری» به کارگردانی مهران مدیری، از جمله آثار جدیدی است که انتظار می‌رود مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. این سریال با تیمی از بازیگران برجسته، در کنار داستانی جذاب و طنزآمیز، به‌زودی از پلتفرم نمایش خانگی منتشر می‌شود. پلتفرم فیلم‌نت سرمایه‌گذاری اصلی این سریال را برعهده گرفته و «قهوه پدری» به‌صورت انحصاری در این پلتفرم از ۱۴ آبان پخش خواهد شد.

خلاصه داستان سریال قهوه پدری

این سریال در ژانر کمدی است و احتمالا بخش سوم سه‌گانه‌ای است که با «هیولا» شروع شد و با «دراکولا» ادامه پیدا کرد؛ خصوصا که جواد فرحانی، تهیه‌کننده «قهوه پدری»، قبلا اعلام کرده بود که حال و هوای این سریال به «هیولا» نزدیک است.

دو سریال قبلی مدیری، مخصوصا «هیولا»، در میان مخاطب عام طرفداران زیادی داشت، اما از دیدگاه انتقادی هر دو این سریال‌ها کیفیت بالایی نداشتند و از روزهای اوج مدیری در سریال‌هایی مثل «پاورچین» یا «شب‌های برره» بسیار دور بودند.

خط داستانی «قهوه پدری» باز هم به فساد می‌پردازد و زندگی افراد درگیر در فساد را به تصویر می‌کشد. با اینکه ممکن است در نگاه اول به ۳ سریال اخیر مدیری در شبکه نمایش خانگی این تصور به وجود آید که این سریال‌ها رویکردی انتقادی نسبت به فساد اقتصادی و اخلاقی جامعه دارند، اما واقعیت این است که در خوش‌بینانه‌ترین حالت این سریال‌ها محصولاتی با خلاقیت محدود برای سرگرم کردن مردمی هستند که بیشترین ضرر و زیان را از بابت همین فسادها متحمل شده‌اند. این سریال‌ها با هجو و گاه حتی لوث کردن مسائل جدی جاری در جامعه، مخاطبان‌شان را نسبت به این معضلات بی‌حس و بی‌اعتنا می‌کنند و وجود فساد در میان گروه‌هایی از افراد جامعه را امری عادی و متداول که دارای جذابیت است جلوه می‌دهند.

بازیگران سریال قهوه پدری

در این سریال، مدیری نقش اصلی را برعهده دارد و به‌عنوان رئیس مافیای قهوه ایفای نقش خواهد کرد. ژاله صامتی و سام درخشانی از دیگر بازیگران اصلی این اثر کمدی محسوب می‌شود. باتوجه به سابقه این بازیگران، می‌توان انتظار داشت که این سریال با ترکیبی جذاب از طنز و درام روبه‌رو شود و نظر مخاطبین را جلب کند.

سام درخشانی در برنامه «سی و پنج میلیمتری» که با اجرای فریدون جیرانی از فیلم‌نت پخش می‌شود درباره همکاری‌اش با مهران مدیری در سریال «قهوه پدری» محصول جدید فیلم‌نت سخن گفت. او عنوان کرد که با توجه به فیلمنامه این اثر، سریال مدیری جزو آثار درخشان فیلم‌نت خواهد بود.

در این سریال کمدی، مهران مدیری علاوه بر بازی در نقش اصلی، به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان نیز حضور دارد. انتخاب موضوع مافیای قهوه برای یک سریال کمدی، نوآوری جدیدی در آثار مدیری است. این موضوع جذاب و متفاوت، به‌همراه بازیگران توانا و تیم سازنده حرفه‌ای، می‌تواند «قهوه پدری» را به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های نمایش خانگی تبدیل کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.