صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تأمین و توزیع بنزین طبق روال عادی در حال انجام است

  • کد خبر: ۲۹۶۵۲۵
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
سخنگوی صنف جایگاه‌داران گفت: شب گذشته و بامداد امروز، ساعاتی عادی و به‌دور از شلوغی را در پمپ بنزین‌ها شاهد بودیم و رفتار غلطی که در گذشته ناشی از مراجعات هیجانی در موارد این‌چنینی رخ می‌داد، تکرار نشد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران، اظهار داشت: به لطف اقتدار نظامی و توانمندی نیرو‌های مسلح کشور در رخداد‌های اخیر، مردم به این باور رسیده اند که در مسائل اینچنینی نیاز به مراجعه فوری و هیجانی به پمپ بنزین‌ها ندارند.

وی افزود: شب گذشته و بامداد امروز، ساعاتی عادی و به‌دور از شلوغی را در پمپ بنزین‌ها شاهد بودیم و رفتار غلطی که در گذشته ناشی از مراجعات هیجانی در موارد اینچنینی رخ می‌داد، تکرار نشد.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق ۲ و همچنین اتفاق شب گذشته، عملیات روانی دشمن شکست خورد و مردم نشان دادند که آگاهانه عمل می‌کنند.

نواز با بیان اینکه "برآورد‌ها از میزان مراجعه و مصرف بنزین در ۲۴ ساعت گذشته نشان از افزایش محسوسی در تقاضای بنزین نسبت به روز‌های قبل ندارد"، گفت: روال تأمین و توزیع سوخت در کشور در شرایط کاملا عادی است و جایگاه‌های عرضه سوخت نیز بدون هیچ مشکلی در مدار بهره برداری و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی ادامه داد: از طرف بدنه فعالان نظام توزیع سوخت در کشور، مراتب تشکر و قدردانی خود را از نیرو‌های مسلح سلحشور ایران اعلام می‌کنم.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.