صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حامد کرزی اقدام رژیم صهیونیستی علیه ایران را محکوم کرد

  • کد خبر: ۲۹۶۵۵۴
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
رئیس‌جمهور پیشین افغانستان اقدام رژیم صهیونیستی در هدف قراردادن مراکزی در ایران را محکوم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «حامد کرزی» رئیس جمهور پیشین افغانستان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حمله اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران با نقض حریم و حاکمیت ملی این همسایه نزدیک و کشور برادر محکوم است. این‌گونه حملات زمینه ساز افزایش تنش در منطقه و تهدید علیه صلح و امنیت بین‌المللی می‌گردد.

رئیس‌جمهور پیشین همچنین از نهاد‌های بین‌المللی درخواست کرد تا با اقدامات لازم و مناسب، مانع گسترش دامنه تشنج در منطقه شوند.

بامداد امروز رژیم صهیونیستی در یک اقدام تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هدف قرار داد که با مقابله موفق سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور مواجه شد.

قرارگاه پدافند هوایی کشور نیز صبح شنبه؛ ۵ آبان ۱۴۰۳ با صدور اطلاعیه‌ای درباره دلایل فعال شدن پدافند‌ها در سحرگاه امروز در برخی از شهر‌ها اعلام کرد: باوجود هشدار‌های قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.