صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

درخواست مربی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا در بخش کاراته از مسئولان وزارت ورزش و جوانان

  • کد خبر: ۲۹۶۵۶۴
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
مربی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا در بخش کاتا از مسئولان وزارت ورزش و جوانان خواست، پاداش ورزشکاران ناشنوا را به صورت یکسان با ورزشکاران المپیک و پارالمپیک در نظر بگیرند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آسیه مردانی که اهل مرودشت فارس است، بیان کرد:‌برای دفاع از عنوان قهرمانی در جهان راه سختی پیش رو داریم برای همین هم یک اردوی پنج روزه را در ساری پشت گذاشتیم و هم اینک هم اردوی دوم در تهران در حال برگزاری است و به صورت فشرده تمرینات را تا ششم آبان ماه دنبال می‌کنیم.

وی اضافه کرد: اعظم ملایم به عنوان سرمربی کاتا، مژده مردانی از فارس، مهناز حسن زاده از خراسان رضوی، زهرا ارجمند از تهران، سمیرا ابوالحسنی از خراسان رضوی هم بازیکنان کاتا ایران را تشکیل می‌دهند ضمن اینکه مژده مردانی و مهناز حسن زاده در قالب کاتای انفرادی و تیمی، تیم ایران را همراهی می‌کنند.

مردانی ادامه داد: مشکلات ما همیشه مالی بوده است ضمن اینکه نداشتن بازی‌های تدارکاتی خارجی می‌تواند در روند تکرار قهرمانی تاثیر بگذارد، اما مسابقات جهانی مالزی، محک خوبی برای المپیک ناشنوایان باشد که قرار است در سال ۲۰۲۵ در ژاپن برگزار شودٰ.

بر اساس این گزارش، مژده مردانی کاراته کامرودشتی نشان طلا و برنز المپیک ناشنوایان و مدال طلای جهانی را در کارنامه دارد.

تیم کاراته بانوان ناشنوای ایران در مسابقات جهانی که در سال ۱۴۰۰ در تهران بر گزار شد با کسب چهار مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز قهرمان شد.

رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴کاراته ناشنوایان از ۲۵ تا ۳۰ آذر ماه سال جاری در کشور مالزی برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.