صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دیدگاه‌ نامزدهای انتخابات هیئت فوتبال؛ قسمت اول

  • کد خبر: ۲۹۶۶۶۲
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
انتخابات هیئت فوتبال خراسان‌رضوی قرار است بالاخره ۱۵ آبان‌ماه برگزار شود تا گره از کار این هئیت مهم نیز برداشته شود.

به گزارش شهرآرانیوز، اکنون ۱۲ نامزد ریاست این هیئت آرام‌آرام به دنبال ارائه برنامه‌هایشان به اعضای مجمع هستند تا بتوانند آراء آنها را جذب کنند. شهرآراورزشی  در راستای  پروسه  شفاف‌سازی برنامه‌های نامزد‌ها بر حسب توان و در راستای وظایف خود فرصتی برای هر ۱۲ نفر فراهم کرده تا از بستر این رسانه، دیدگاه‌ها و نظرات خود را به اشتراک گذاشته وبرای اهالی فوتبال روشنگری کنند. بر این اساس هرروز مهم‌ترین نکات و نظرات دو نفر از کاندیدا‌ها رابر اساس حروف الفبا احصا و منتشر میکنیم که امروز در اولین قسمت مهدی آخوندی و حسین پروانه به ارائه دیدگاه‌ها و برنامه‌هایشان پرداخته اند.

محمد مهدی آخوندی: وفاق را به فوتبال استان برمی‌گردانم

مهدی آخوندی، رئیس کنونی هیئت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان استان خراسان‌رضوی یکی از نامزد‌های انتخابات هیئت فوتبال استان هم هست. او که بنای شرکت در این انتخابات را دارد، درباره دیدگاه‌ها و برنامه‌هایش برای هیئت فوتبال می‌گوید: «استان خراسان‌رضوی از دیرباز مهد فوتبال کشور بوده و فوتبالیست‌های خوبی را به سطح اول کشور و تیم ملی معرفی کرده است. گل سرسبد این فوتبالیست‌ها هم خداداد عزیزی است که حماسه ملبورن را برای فوتبال کشورمان خلق کرد. استان خراسان‌رضوی داوران خوبی را هم به کشور معرفی کرده و استعداد‌های خوبی را هم در رده‌های سنی مختلف دارد. دوستان در گذشته تلاش‌های خوبی داشتند و زحمات زیادی کشیدند ولی چند سالی است که حال فوتبال استان خوب نیست. اما دلیل بد بودن حال فوتبال استان، فقط هیئت فوتبال نیست و واقعیت آن است که فوتبال نیاز به یک هماهنگی بین بخشی دارد و نیازمند همراهی همه دستگاه‌هاست. در سال‌های اخیر متاسفانه حمایت‌های لازم نشده و بعضا کسانی هم که به فوتبال ورود کردند با بی‌مهری رو به رو شدند. امیدوارم با مدیریت عالی استان که نگاه ویژه‌ای به فوتبال دارد، با حمایت شورای شهر و صنایع خوب استان، فوتبال بیش از گذشته از حمایت‌های آنها بهره‌مند شود. از طرفی باید از نظرات پیشکسوتان هم بهره گرفته شود و بتوانیم به یک وفاق دست پیدا کنیم. به نظر من فوتبال ما امروز نیازمند یک وفاق همگانی است. من اگر با رای اعضای مجمع به هیئت فوتبال راه پیدا کردم تمام تلاشم را خواهم کرد تا این وفاق را به وجود بیاورم تا از نعمات آن فوتبال استان بهره برده و دوباره به جایگاه درخور خود در فوتبال کشور بازگردد.»

حسین پروانه:به دنبال مدیریت نوین در فوتبال هستم

حسین پروانه، یکی از پیشکسوتان فوتبال استان که در فعالیت‌های اقتصادی هم ید طولایی دارد، درباره برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود در خصوص انتخابات هیئت فوتبال می‌گوید: «اول از همه این را بگویم که بحث اعضای مجمع هنوز خیلی مشخص نیست و اگر قرار است انتخابات برگزار شود، من نامزد باید لیست اعضای مجمع را داشته باشم تا بتوانم برنامه‌ها و دیدگاه‌هایم را به سمع و نظرشان برسانم. با این وصف این اقدام شهرآراورزشی فرصت خوبی است تا دیدگاه‌هایم را از طریق رسانه به گوش آنها برسانم. به نظر من در کار فوتبال و ورزش خراسان ۲ چالش اساسی وجود دارد؛ نخست اندیشه بدون عمل و دیگری عمل بدون اندیشه. نمونه‌اش همین تیم حال حاضر لیگ دسته دوم مشهد. دوستان برای اینکه مشهد تیمی داشته باشد یک مجموعه اقتصادی را آوردند و تیم خوشه طلایی را گرفتند که از لیگ دسته اول به دسته دوم افتاد و احتمالا با این روند سال دیگر به تیم‌های لیگ سه‌ای ما اضافه خواهند شد. این می‌شود عمل بدون اندیشه! معتقدم ما باید یک استراتژی داشته باشیم. اگر من مدیر هیئت فوتبال شدم، تاکید می‌کنم مدیر نه رئیس. چون معتقدم باید من باید کار اجرایی بکنم نه ریاست. باید استراتژی داشته باشم. استراتژی من هم این است که از سهام‌داران (همان اعضای مجمع، اهالی فوتبال، پیشکسوتان و...) بخواهم بیایند و استراتژی‌ها را تعیین کنند و من مدیریت کنم. من به دنبال یک مدیریت نوین در فوتبال هستم. مدیریتی که معتقد است ما باید به سمت صنایع برویم و به دنبال آشتی ورزش و صنعت هستم. آشتی که هم برای ورزش و هم برای صنعت منفعت داشته باشد.»

{$sepehr_key_۸۷۶۷۳}

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.