صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۳ نظامی صهیونیست در درگیری با حزب‌الله کشته شدند (۵ آبان ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۶۶۸۱
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
منابع خبری گزارش دادند که در جریان درگیری نظامیان رژیم صهیونیستی با نیرو‌های حزب‌الله، هشت نظامی صهیونیست، کشته و زخمی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، وبسایت عبری «حدشوت بزمان» از یک «حادثه امنیتی سخت» برای نظامیان این رژیم در درگیری با نیرو‌های حزب‌الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. 

شبکه خبری العربیه به نقل از منابع خود گزارش داد که در جریان درگیری‌های جنوب لبنان، سه نظامی اسرائیلی به هلاکت رسیدند و پنج نفر دیگر نیز زخمی شدند.

منابع صهیونیستی می‌گویند که جنبش حزب‌الله از صبح امروز، ۱۵۰ موشک به سمت شهرک‌های اسرائیلی و مواضع نظامی این رژیم شلیک کرده است.

به گفته این منابع، لحظاتی پیش، چندین فروند بالگرد حامل نظامیان زخمی صهیونیست در بیمارستان «رمبام» واقع در حیفا و بیمارستان «بیلنسون» در تل‌آویو به زمین نشسته است.

نظامیان رژیم صهیونیستی که معمولاً در جریان درگیری با نیرو‌های مقاومت لبنان و فلسطین، جراحت‌های سطحی به آنان وارد می‌شود، به‌صورت سرپایی مداوا می‌شوند، ولی زمانی که جراحات آنان عمیق است، به بیمارستان‌ها انتقال می‌یابند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته اذعان کرد که در جریان درگیری‌های شمال نوار غزه، یک افسر و دو سرباز صهیونیست به هلاکت رسیدند.

بنا بر آمار‌های رسمی رژیم صهیونیستی که معمولا بسیار کمتر از عدد واقعی است، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳ افسر و سرباز در غزه و لبنان کشته و بیش از ۵۰ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

تحلیلگر مسائل فلسطین در رادیو و تلویزیون اسرائیل در صفحه شخصی خود و در واکنش به تلفات ارتش این رژیم در مرز لبنان گفت: «کجا هستند کسانی که قاطعانه می‌گفتند حزب‌الله در وضعیت فروپاشی قرار دارد؟ تکلیف سندی که افشا کرده بود، حزب‌الله دیگر نیرویی ندارد، چه شد؟».

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.