صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فراخوان جذب اعضای هیئت‌علمی چه زمانی اعلام خواهد شد؟ + جزئیات

  • کد خبر: ۲۹۶۷۸۱
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
رئیس مرکز جذب اعضای هیئت‌علمی با تشریح جزئیات فراخوان جذب امسال (۱۴۰۳) گفت: این فراخوان اواخر آبان‌ ماه اعلام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فراخوان جذب اعضای هیئت‌علمی بنا به اعلام نیاز دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به طور معمول دو بار در سال اعلام می‌شود، اما نوبت اول فراخوان امسال هنوز اعلام نشده است، پیش از دریافت مجوز از سازمان اداری و استخدامی به عنوان علت تأخیر در انتشار فراخوان جذب عنوان شده بود.

حسینعلی قبادی، رئیس مرکز جذب اعضای هیئت‌علمی، با تشریح جزئیات اعلام فراخوان جذب، اظهار کرد: نوبت اول فراخوان اعضای هیئت‌علمی امسال، اواخر آبان‌ماه اعلام می‌شود، البته اعلام فراخوان مستلزم دریافت ردیف استخدامی از سازمان اداری و استخدامی است و امیدواریم تا اواخر آبان‌ماه بتوانیم این مراحل را پشت سر بگذاریم. در حال مکاتبه برای دریافت ردیف استخدامی هستیم.

وی با بیان اینکه روند اعلام فراخوان امسال همان روند سال‌های گذشته است، عنوان کرد: پس از نهایی شدن شیوه‌نامه فراخوان، آن را به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌کنیم، از دانشگاه‌ها اعلام نیاز می‌گیریم و پس از اعلام نیاز دانشگاه‌ها مراحل جذب انجام می‌شود.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت‌علمی بیان کرد: تنها تفاوت فراخوان جذب امسال با سال‌های گذشته این است که می‌خواهیم از دانشگاه‌ها نظرسنجی کنیم.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.