صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دستور فرماندار مشهد برای حل مشکلات محله «آبشار» در بولوار نماز

  • کد خبر: ۲۹۶۸۱۲
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس به منظور پیگیری مطالبه‌های مردمی، از محله «آبشار» در بولوار نماز بازدید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محسن داوری یکشنبه، ۶ آبان‌ ۱۴۰۳، با اشاره به بازدید انجام‌شده از محله آبشار واقع در بولوار نماز اظهار کرد: بر اساس ساخت‌وساز‌هایی که صورت گرفته است، جمعیت بسیار زیادی در محله آبشار سکونت پیدا کرده‌اند و بیشتر هم خواهند شد.

فرماندار مشهد با بیان اینکه زیرساخت‌های شهری در این محله دیده نشده است، عنوان کرد: در چارچوب طرح شهید اصلانی، عمده‌ترین مطالبه‌های این محله احصا شد و به همین منظور بازدیدی صورت گرفت تا مشکلات را از نزدیک مشاهده کنیم.

وی با اشاره به تصمیمات اتخاذشده برای تسهیل مطالبه‌های مردم تصریح کرد: مقرر شد یک نانوایی در یکی از مجتمع‌های این محله تاسیس شود. همچنین تصمیم بر این شد تا پل عابر پیاده این محدوده تا پایان آبان‌ماه احداث شود.

داوری افزود: از اقدامات دیگری که برای رفاه حال شهروندان در این محله انجام خواهد شد، اصلاح ایستگاه اتوبوس و اضافه شدن دو اتوبوس در زمان پیک تردد است.

وی بیان کرد: پیاده‌رو‌های این محله بهسازی می‌شود. ۱۲ هزار نفر جمعیت در این محله ساکن هستند، در این راستا با توجه به ساخت وساز‌های انجام شده، جمعیت فوق به زودی چندین برابر خواهد شد و می‌طلبد زیرساخت‌ها و حوزه‌های خدماتی اینجا را فراهم کنیم.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: مقرر شد تا ظرف مدت یک هفته جاری جلسه‌ای با اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و شرکت تاسیس‌کننده این مجموعه پیرامون تعیین تکلیف سند‌ها و تحویل زمین‌های خدماتی برگزار تا مشکلات برطرف شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.