صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تکلیف استاندار خراسان رضوی به تمام دستگاه‌های اجرایی

  • کد خبر: ۲۹۶۹۰۰
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
استاندار خراسان رضوی در نخستین حضور خود در جلسه ستاد حاشیه شهر مشهد، گفت:همه دستگاه‌ها مکلفند که از حداکثر اختیارات خود برای کمک به ساماندهی حاشیه شهر مشهد استفاده کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین مظفری ظهر امروز یکشنبه ۶ آبان در جلسه ستاد حاشیه شهر مشهد که در محل دفترامام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها مکلفند که از حداکثر اختیارات خود برای کمک به مجموعه ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد استفاده کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: ستاد حاشیه شهر مشهد کمک بسیار جدی به دولت و به عبارتی بازوی دولت و حاکمیت برای رسیدگی به حاشیه این شهر مقدس است.

وی ستاد حاشیه شهر مشهد را یکی از نقاط قوت استان برشمرد و گفت: دستاورد‌ها و تجربیات این ستاد می‌تواند در قالب یک آئین‌نامه و چهارچوب تدوین شده و به عنوان یک الگوی موفق به سایر استان‌ها معرفی شود.

مظفری افزود: اگر قرار باشد وضعیت حاشیه شهر مشهد را به شرایط عادی تبدیل کنیم نباید از مناطق دور دست و مهاجرفرست غافل شویم.

استاندار خراسان رضوی ضمن بیان اینکه همزمان با کار در حاشیه شهر برای مناطق محروم هم باید برنامه‌ریزی داشته باشیم، تاکید کرد: اگر هدف این است حاشیه ساماندهی بشود باید تلاش بکنیم روستا‌های دوردست نیز آباد بشوند و در این مسیر از کمک‌های خیرین و بخش خصوصی نیز می‌توانیم استفاده بکنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.