صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

احکام مستمری خانواده‌های جان‌باختگان حادثه معدن طبس در خراسان رضوی صادر شد

  • کد خبر: ۲۹۶۹۶۰
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: برای تمامی خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه ۲۰۰ میلیون تومان و برای مصدومان نیز ۵۰ میلیون تومان واریز و احکام مستمری آن‌ها نیز توسط وزارت تعاون صادر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدامین بابایی در دیدار با خانواده کاظم نخعی، امیر مصطفوی‌نژاد و رمضانعلی دهقان‌نژاد، از جان‌باختگان حادثه معدن زغال‌سنگ طبس و خانواده مصدوم مهدی علیزاده در شهرستان بردسکن گفت: برای تمامی خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه ۲۰۰ میلیون تومان و برای مصدومان نیز ۵۰ میلیون تومان واریز و احکام مستمری آن‌ها نیز توسط وزارت تعاون صادر شده است. دیه جان‌باختگان این حادثه پس از مراحل قانونی در آینده پرداخت می‌شود.

وی از ساخت یک واحد مسکونی با تمامی لوازم مورد نیاز زندگی توسط دولت خبر داد و گفت: ۵۰ درصد کمک‌ها به صورت بلاعوض و ۵۰ درصد باقی‌مانده به صورت وام قرض‌الحسنه در اقساط بیست‌ساله توسط خانواده‌ها پرداخت می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی هدف از سفر خود به شهرستان بردسکن را ابلاغ سلام و تسلیت مقام عالی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و اهدای احکام مستمری خانواده‌های جان‌باختگان اعلام کرد.

منبع: صداوسیما

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.