صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیگیری مطالبه‌های ۱۳۰ نفر در برنامه امروز «دوشنبه‌های ملاقات مردمی» فرمانداری مشهد

  • کد خبر: ۲۹۷۰۲۶
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
امروز (۷ آبان ۱۴۰۳)، معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در چهارچوب برنامه «دوشنبه‌های ملاقات مردمی» به شکل بی‌واسطه و چهره‌به‌چهره، پاسخگوی مطالبه‌های همشهریان بود.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری، معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس، امروز طی صدوهفدهمین برنامه «دوشنبه‌های ملاقات مردمی» که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، به شکل چهره‌به‌چهره و بی‌واسطه پاسخگوی مطالبه‌های جمع کثیری از همشهریان بود.

گفتنی است در این برنامه چهارساعته، همچنین معاونین فرماندار مشهد مقدس و نمایندگان چند دستگاه حمایتی نیز به درخواست‌ها و مشکلات ۱۳۰ نفر از شهروندان رسیدگی کردند.

درخواست وام، درخواست انشعاب جدید، حوزه آرد و نان، مشکلات ساخت‌وساز، طرح هادی روستا، شوراها، اشتغال و کاریابی، امور مربوط به طرح نهضت ملی مسکن، امور حمایتی، موارد مربوط به تسهیلات بانکی، مشکلات مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، مشکلات جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده شهدا، طرح و پروژه اقتصادی، مشکلات جمعی محله، تقاضای کمک حمایتی از سازمان‌های مردم نهاد، نارضایتی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و ... بخشی از مطالبه‌های همشهریان بود که دستورات مقتضی لازم در این برنامه ملاقات مردمی توسط مدیران برای تسهیل و مرتفع شدن مشکلات صادر شد.

شایان ذکر است حوزه برنامه‌ریزی ۴۳.۸ درصد، سیاسی و اجتماعی ۲۶.۲ درصد، عمرانی ۲۳.۱ درصد، امنیتی ۱.۵ درصد و بازرسی ۵.۴ درصد از درخواست‌های مردمی را در بر گرفتند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.