صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

واکنش بهتاش فریبا به کم کاری بازیکنان استقلال

  • کد خبر: ۲۹۷۱۲۳
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
ماجرای کم کاری بازیکنان استقلال در بازی‌های اخیر به سوژه جدی تبدیل شده و واکنش برخی پیشکسوتان این باشگاه را به دنبال داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بهتاش فریبا معتقد است که در استقلال کم کاری رخ نداده است. فریبا می‌گوید: «در استقلال قبلاً طی سالیان گذشته دو بار شاهد این بودیم که بازیکنان وقت کاری کردند که سرمربی جدا بشود و برود. خدا رحمت کند ناصرخان حجازی را. دوره اول سرمربیگری او و اتفاقاتی که برایش افتاد را هنوز فراموش نکرده‌ایم ولی صادقانه بگویم در این مقطع اصلاً چنین اعتقادی ندارم و معتقدم شایعه اینکه بازیکنان استقلال می‌خواستند عمداً مسابقه را واگذار کنند، صحت ندارد.»

فریبا ادامه داد: «ما باید بضاعت تیم خودمان را هم نگاه کنیم. قبول دارم که بازیکنان ما ضعیف بازی کردند ولی برای مثال نباید انتظار داشته باشیم دفاع وسط استقلال نمایشی شبیه به کارلوس پویول ارائه کند. به نظرم استقلال مشکل روحی دارد و کار‌های موسیمانه انشالله جواب می‌دهد. اگر قرار است ببازیم، بهتر است به جای بازیکنان سرشناس، با چند مهره جوان ببازیم تا حداقل این جوان‌ها تجربه پیدا کند.»

 پیشکسوت استقلال درباره دریافتی‌های بازیکنان نیز گفت: «هواداران استقلال به شدت از این مساله ناراحت هستند که تعدادی از بازیکنان این تیم قرارداد‌های فوق العاده سنگین بسته‌اند، اما اصلاً در قیاس با پولی که می‌گیرند، کارایی ندارند.  روی همین اصل می‌گویم کار سرمربی جدید مبنی بر فراخوانی بازیکنان تیم امید به تمرین بزرگسالان، درست و ارزشمند تلقی می‌شود، چون به مهره‌های گران قیمت، اما ناکارآمد ثابت می‌کند که جایگاهشان تضمین شده نیست و اگر می‌خواهند برای استقلال بازی کنند، باید کارایی داشته باشند.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.