صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده اساتید پیشکسوت انجمن هنر‌های تجسمی خراسان رضوی خبر داد:

نمایشگاه «ثامن‌الائمه» به مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۳۱۴۹۶
  • ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
به مناسبت دهه کرامت، نمایشگاه هنر‌های تجسمی با عنوان «ثامن الائمه» در نگارخانه پایتخت فرهنگی برگزار می‌شود.
امیری-به گزارش شهرآرانیوز، نماینده اساتید پیشکسوت انجمن هنر‌های تجسمی خراسان رضوی، از برگزاری نمایشگاهی با حضور ۶۰ هنرمند و استاد پیشکسوت خراسان رضوی خبر داد.
سیدمحمود ضیایی افزود: «ثامن‌الائمه» نمایشگاهی از آثار اساتید پیشکسوت خراسان رضوی است که با ۱۱۰ اثر در رشته‌های نقش برجسته، نقاشی، نگارگری و نقاشی، خط حضور پیدا کرده‌اند.

به گفته ضیایی آثار رسیده به این جشنواره، همگی آثار اورجینال بوده و از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند که توجه مخاطبان را جلب خواهد کرد.
او ادامه داد: با توجه به نگرانی‌های مردم از وضع موجود درباره کرونا، به بازدیدکنندگان اطمینان می‌دهیم که مسائل بهداشتی و سلامتی در نمایشگاه رعایت می‌شود از این‌رو علاقمندان می‌توانند با خیال راحت به نمایشگاه مراجعه کنند.

ضیایی یادآور شد: این نمایشگاه به مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود و آثار رسیده با مضامین سیره رضوی، امام رضا و دیگر مضامین مرتبط با دهه کرامت هستند.
او خاطرنشان کرد: آثار نمایشگاه فقط به منظور نمایش دادن ارائه می‌شود و به فروش نمی‌رسد.

به گفته نماینده اساتید پیشکسوت انجمن هنر‌های تجسمی خراسان رضوی، نمایشگاه هنر‌های تجسمی «ثامن‌الائمه» از ۷ تیر آغاز به کار می‌کند تا پایان دهه کرامت در نگارخانه پایتخت فرهنگی واقع در مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، در ۲ نوبت صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و عصر از ۱۷ تا ۱۹ برپا خواهد بود.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.