صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمام مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه موظف به پذیرش بیماران تنفسی هستند و هیچ بیمارستانی حق ندارد بیماران مشکوک به کرونا را نپذیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمدحسین بحرینی افزود: دستورالعمل سامان‌دهی بیماران کرونایی و غیرکرونایی به تمام مراکز درمانی زیر پوشش ابلاغ شده است و مدیریت نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر حسن اجرای آن نظارت خواهد کرد.
وی ادامه داد: این دستورالعمل با‌توجه‌به شرایط فعلی به‌مدت ۲ ماه بهره‌برداری و اجرا خواهد شد و از هفته اول شهریورماه پس از بررسی مجدد و با‌توجه‌به شرایط همه‌گیری تصمیمات جدید اتخاذ خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با‌توجه‌به افزایش مبتلایان به سندرم حاد تنفسی، بیمارستان‌ها مجاز به استفاده از حداکثر نصف ظرفیت تخت‌های بستری خود برای پذیرش بیماران غیر کرونایی می‌باشند و نیمی از ظرفیت هر بیمارستان باید برای پذیرش بیماران کرونایی آماده باشد.
وی افزود: اورژانس عدالتیان تا اطلاع ثانوی بیماران مشکوک به کرونا و مسمومان را پذیرش خواهد کرد و همچنین بیمارستان قائم(عج) با ظرفیت ۲۴ تخت عادی و ۸ تخت آی‌سی‌یو برای بیماران کرونایی درنظر گرفته شده است.


دکتر بحرینی ادامه داد: بیمارستان شریعتی مشهد نیز همچنان تا اطلاع ثانوی به‌عنوان بیمارستان اختصاصی ارجاع کرونا باقی خواهد ماند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.