صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نحوه استعلام کالابرگ الکترونیک ۱۴۰۳ چگونه است؟ + کد دستوری و لینک سایت

  • کد خبر: ۳۱۹۴۳۹
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
برای استعلام مرحله هفتم کالابرگ الکترونیک می توانید از دو روش کد دستوری و مراجعه به سایت استفاده کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، دو نوبت سبد کالایی در عید نوروز و ماه رمضان با هدف کمک به معیشت مردم و کاهش فشار اقتصادی بر دهک‌های پایین جامعه اختصاص داده خواهد شد. مرحله نخست این طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان از یازدهم اسفند ۱۴۰۳، آغاز شده است. طرح کالابرگ الکترونیکی در بیش از ۲۳۰ هزار فروشگاه عمده و خرده‌فروشی و ۱۳ فروشگاه زنجیره‌ای شامل افق کوروش، اتکا، ترقی، جانبو، دیلی مارکت، رفاه، گندم، محسن، مینومارت، هایپراستار، هایپر فامیلی، هفت و وال‌مارکت اجرا می‌شود، ضمن اینکه خرید اینترنتی از طریق «اسنپ‌مارکت» و «دیجی‌کالا» نیز امکان‌پذیر است. ۱۱ قلم کالای مشمول این طرح را در اختیار خانوار‌ها قرار می‌دهند.

نحوه استعلام کالابرگ الکترونیک ۱۴۰۳ و اطلاع از اسامی فروشگاه‌های مجری طرح

خانوار‌های مشمول می‌توانند برای مشاهده فروشگاه‌ها و اطلاع از مانده اعتبار خود، اپلیکیشن «شما» را از خدمات‌دهندگانی، چون «بازار»، «مایکت» و سایت shoma.sfara.ir دریافت و نصب کنند.

برای استعلام اعتبار کالابرگ علاوه بر نصب نرم‌افزار می‌توانید از طریق کد دستوری #1463*500* اقدام به استعلام مانده اعتبار کالابرگ کنید.

همچنین این استعلام از طریق سامانه‌های آنلاین مثل «وزارت رفاه» و «کالابرگ الکترونیک»، ارسال پیامک از طریق برنامه «رفاه» و «شاپرک» و همچنین مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها از طریق پایانه‌ها هم انجام می‌شود. 

مرکز تماس ۶۳۶۹ -۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های مشمولان طرح است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.