به گزارش شهرآرانیوز، محسن صیادی، ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس این گزارش، از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد ۲۱۹۵ شکایت حضوری از سوی شهروندان در واحد شکایات ثبت شده است که از این میان، ۱۶۲۴ پرونده با موفقیت به نتیجه رسیده و منجر به جلب رضایت شاکیان شده است؛ آماری که نشاندهنده رضایتمندی ۷۴ درصدی است.
وی افزود: بیشترین تعداد شکایات مربوط به صنف خدمات فنی خودرویی با ۴۷۰ مورد بوده است و صنف مشاوران املاک نیز با ۱۹۰ شکایت در رتبه بعدی قرار دارد.
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی افزود: نظارت مستمر و پاسخگویی سریع را عامل افزایش اعتماد عمومی دانست و تأکید کرد که نظام بازرسی اصناف باید هم حافظ حقوق مردم باشد و هم صنوف متخلف را با پیامدهای قانونی مواجه سازد.