صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بختیاری‌زاده: برای فینال لیگ آماده‌ایم

  • کد خبر: ۳۸۸۳۷
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
سرمربی شهرخودرو گفت: برای مصاف با سپاهان که در حکم فینال لیگ است، آماده رقابت و پیروزی هستیم.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، سهراب بختیاری‌زاده در خصوص دیدار آتی تیمش در برابر سپاهان اظهار کرد: شرایط تیم خوب است و در هفته‌ای که گذشت پس از بازب با استقلال تمرینات خوبی برگزار کردیم.

وی افزود: همه دیدند که می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم، اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که بازی با استقلال با نتیجه مساوی به پایان رسید. آنچه برایم مهم و ارزشمند است، درک بچه‌ها از شرایط و بازی با سپاهان است. این بازی به نوعی برای ما فینال مسابقات لیگ برتر است.

بختیاری‌زاده تصریح کرد: اگر در این مسابقه پیروز شویم، گام بلندی برای کسب سهمیه آسیایی برداشته‌ایم. اگر انصاف را رعایت کنیم، سپاهان تحت هر شرایطی تیمی قدرتمند و قابل احترام است. نبود قلعه‌نویی چیزی از ارزش‌های او و سپاهان کم نمی‌کند، این اتفاق ممکن است در هر تیمی رخ دهد.

سرمربی شهرخودرو افزود: فوتبال سپاهان و اصفهان همیشه یکی از مدعیان خوب لیگ برتر است، سپاهان شرایطی دارد که از بازی فردا می‌خواهد به عنوان یک فرصت استفاده کند. انگیزه بچه‌های ما زیاد است و انشالله با ارائه یک بازی قدرتمند و باتمرکز با بیشترین امتیاز از زمین خارج شویم.

وی در خصوص غایبان تیمش گفت: در خصوص مصدوم و محروم صحبت نمی‌کنم. همه با همدلی کنار هم هستیم و اگر بازیکنی نیست، جانشینش باید با تمام وجود و غیرت کامل، جای خالی را پر کند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.