به گزارش شهرآرانیوز، سالاری با بیان اینکه احکام جدید تمام بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شده است، تإکید کرد: پرداخت آخر این ماه ( خرداد) بر اساس احکام جدید نیاز به تأمین منابع تکمیلی دارد که به جد دنبال میشود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴
بازنشسته
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
خبرنگار محترم امروز 25 خرداد است لطفا مجددا از اقای سالاری بپرسید ایا منابع تامین شد؟ همه چشم انتظارند
بازنشسته
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
سه ماه هست که داریم میزان حقوق سال قبل رو میگیریم
بعد شما میایید میگید باید ببینیم ۳ روز آخر منابع تامین میشه تا افزایشی رو بدیم یا نه؟؟!!واقعا این حرفه آخه میزنید؟
خودتون میتونید با این مبلغ زندگی کنید که اونم حتی میگید ممکنه تامین شه یا نه بازنشسته ها بعد کلی کار کردن باید دوباره به فکر تامین مسائل مالی خانواده هاشون باشن با این وضعیت پرداختی شما!!!
مستمری بگیر
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
به مستمری بگیران هیچ ربطی نداره وظیفه شما پرداخت حقوق هست منابع را تامین کنید
علی
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
خدا ازتون نگذره سه ماه از سال رفته هنوز به وظیفه تان عمل نکردید
بازنشسته
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
اقای سالاری اینشاالله وصول کنید ولی پرداختش را هر وقت که میل خودتون است انجام بدید چون همیشه هم اینطور است میل میل شماست کاری به بودجه نداره چطور ۳ ماه هنوز مطالبات تامین اجتماعی را از دولت پیگیری نکردی حالا یادت اومده که اخر ماه است
مسعود شعاعی
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
ایا اول سال جدید سازمان عریض طویل تامین اجتماعی قادر به برنامه ریزی جهت پیدا کردن منابع مالی نمی تواند باشد چرا هرسال همین عجله و کاسه چکنم دستتون میگیرید
بازنسشته
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
پدر ما رو در آوردید با این یه ذره افزایش حقوق
هر ماه میگید ماه بعد
مسخره کردید واقعا
همه چی روزانه گرون میشه ما همچنان داریم حقوق فروردین سال قبل رو میگیریم
خیلی بی وجدانید
ناشناس
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
اخه چرا افزایش حقوق نمیشود خیلی سخته با این همه گرونی
امامی
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
بانک مرکزی آنقدر گدا شده. که از منابع. کارگران بازنشسته تامین برمیدارد. ما کشور می چرخوندیم. نه لشگری کشوری. به کارتان. فشار بیاورید ما نه سنوات آخ خدمت داشتیم نه رشوه گرفتیم نه کوت وشلوار. از اونها بگیرید.
مهری متین
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
حقوق با حکم جدید
محمد ذبیحیبا s
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
sghسلام جالبه تازه اقای سالاری میفرمایند بطور جد دنبال میشود اقای محترم به فقر افتادیم با این مدیریت با ان زدن احکام نمن 30 سال بیمه دارم معادل 22 سال خدمت حکم زدید شنما بیایی سه ماه با 16 هزار تومان زندگی کن کلی بدهی بالا اوردم