صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

اختلال گسترده در بانک‌های ملی، تجارت، صادرات و توسعه صادرات | آیا حمله سایبری علت اختلال است؟

  • کد خبر: ۴۲۱۸۹۷
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۲:۳۵
  • ۲۴
از صبح امروز شنبه ۲۳ خردادماه، سیستم بانکی سه بانک ملی، صادرات، توسعه صادرات و تجارت دچار اختلال و قطعی شده و تا زمان ارسال این خبر همچنان مشکل ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، از صبح امروز شنبه ۲۳ خردادماه، سیستم بانکی برخی بانک‌های کشور دچار اختلال شده است.

یک منبع آگاه اظهار کرد: سه بانک ملی، صادرات و تجارت دچار مشکل شده است و دستگاه‌های پوز مشکلی ندارند.

همچنین با پیگیری از ایران کیش نیز مطلع شدیم که مشکل از شبکه شتاب بانکی است و نه دستگاه‌های پوز.

این اختلال در بخش‌های مختلفی از جمله موبایل‌بانک، اینترنت‌بانک، خودپردازها، پایانه‌های فروش (کارتخوان) و برخی خدمات کارتی مشاهده شده است.

برخی منابع از احتمال وقوع حمله سایبری خبر داده‌اند، اما تاکنون هیچ مقام رسمی این موضوع را تأیید یا رد نکرده و اطلاعات کافی برای اظهار نظر قطعی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: فارس

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴۱
ناشناس
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
شهرآرانیوز،للطفاً گزارشی جدید از اختلال در بانک‌ها مخصوصا ملی و صادرات منتشر کنید ،ممنون
ناشناس
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
لطفن درستش کنی از ظهر روز شبنه چیزی نتونستم بخور تا اعلان
ناشناس
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
اونی بچه کوچک داره چ کارکنع .... نمیگین به پوشاک ...شیر خشک نیاز داره
نورا
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
خاک تو سرتون با این مدیریت ضعیفتون
فاطمه
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
خاک خاک خاک بانک جایگاه امن مردم هست
ناشناس
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
خدا مسئول بی لیاقت از روی زمین برداره، امروز کلا گرفتار بودیم تا الانم درست نشه بانک ملی
Meaysam
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
سیستم بانکداری در حد مهد کودک
Meaysam
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
سیستم بانکداری در حد مهد کودک
Meaysam
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
سیستم بانکداری در حد مهد کودک
بهار
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
همه چکهام برگشت شد
ناشناس
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
ملت همینطوری عصبانی هستن این دیگه قوزبالاقوزه....
مهدی سارا
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
نه دستگاه خودپرداز، نه پایانه های فروشگاهی یا همون pos و نه اینترنت بانک و اپلیکیشن، هیچکدوم کار نمیکنه، نه بانک صادرات و نه ملی، تجارت ندارم و نمیدونم.
بنده خدا
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
آقا. بانکهای پاسارگاد و رفاه .هم اختلال در سیستم میزنه. فکر کنم اکثر بانکها مشکل دارن.
بنده خدا
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
آقا. بانکهای پاسارگاد و رفاه .هم اختلال در سیستم میزنه. فکر کنم اکثر بانکها مشکل دارن.
ناشناااس
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
هردم از این باغ بری می رسد !
Hiva
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
کی درست میشه گرفتاریم
مهدی
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
درسته از صبح یک نون نتونستم بخرم
ناشناس
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
خدایا خودت این اسرائیل را سر جایش بنشان
Chita
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
این مشکل کی حل میشه؟
ناشناس
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
کی درست میشه گیر کردیم
وطن دوست
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
کی رفع مشکل میشه!؟
بیکارالدوله
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
بابت هزارتا چیز پول میگیرند بدون هیچ خاصیتی
اینم از وضع بانکداری مملکت
ناشناس
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
پوز قطه
ناشناس
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
خاک بر سرتون