صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

سقوط مرگبار یک مددجوی نوجوان در شاندیز (۲۶ خرداد ۱۴۰۵)

  • کد خبر: ۴۲۲۹۴۹
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۸:۵۰
  • ۳
سقوط یک مددجوی نوجوان در یکی از مراکز نگهداری معلولان جسمی و حرکتی شاندیز، منجر به فوت این نوجوان شد؛ حادثه‌ای که بهزیستی خراسان رضوی از آغاز بررسی ابعاد آن خبر داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ظهر امروز سه شنبه یک مددجوی ۱۴ ساله که در یکی از مراکز نگهداری معلولان جسمی و حرکتی واقع در شهرستان شاندیز سکونت داشت، بر اثر سقوط از ساختمان این مرکز دچار جراحات شدید شد.

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، این نوجوان پس از وقوع حادثه به یکی از مراکز درمانی شهرستان طرقبه و شاندیز منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما شدت آسیب‌های وارده به حدی بود که تلاش کادر درمان برای نجات جان او نتیجه‌ای در پی نداشت و وی ساعاتی بعد جان باخت.

در پی وقوع این حادثه، اداره کل بهزیستی خراسان رضوی تیمی از کارشناسان خود را برای بررسی موضوع به محل اعزام کرده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، در گفت‌و‌گو با شهرآرانیوز با تأیید این خبر اظهار کرد: به محض اطلاع از حادثه، کارشناسان تخصصی بهزیستی در محل حاضر شدند و روند بررسی ابعاد مختلف ماجرا آغاز شده است.

مهدی برجی، با ابراز تأسف از فوت این مددجو افزود: جمع‌بندی نهایی درباره علت وقوع حادثه پس از تکمیل گزارش‌های کارشناسی و بررسی‌های مددکاری اعلام خواهد شد.

پیگیری‌های شهرآرانیوز همچنین نشان می‌دهد این مددجو از اتباع خارجی بوده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بسیجی
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
باسلام
تازمانی مراکز بهزیستی به کارمندان بازنشسته واگذارمی شود شاهد این قضایا واین معلولین وبچه های بی سرپرست خواهیم متاسفانه چون ذینفع خودشان هستند نتیجه همین می شود یک موسسه خیریه زده می‌شود وزیرمجموعه آن عین قارچ مراکز دایرمیشود مراکز بهزیستی،اگرمشاهده کنید یا همکار بازنشسته یافرزند وی ویاعروس وداماد اومی باشد وتمام راههای فرارازقانون هم وارد هستند درضمنا شما خبرنگار می داند چقدرماهیانه یارانه ازدولت بصورت ماهیانه این مراکز می گیرند وچقدرسهم آورده ازخانواده شهریه می گیرندبعد حاضرنیستند هزینه پرستارخوب ویامراقب به تعداد زیاد جذب کنند که جلوگیری ازاین حوادث شود دادستان محترم بعنوان مدعی ورسانه بعنوان یار مردم چیه دردوماه اخیر چند حادثه دیگر باید اتفاق بیفتد یا این مسوولین پیگیری کنند واقعا مدیون هستید
1404
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
متاسفم برای سازمان که رسیدگی ضعیف دارد، و این براثر درگیری در مرکز خودکشی کرد
امید
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
باسلام وخداقوت
ازاین حوادث درمراکز بهزیستی، اتفاق می افتد ولیکن متاسفانه مثل قبل پیگیر مسئله نیستند وبعدازمدتی به فراموشی سپرده می شود ومخصوصا اگراتباع باشدکه کلا فقط یک روز تیتر روزنامه وخبرمی شود وتمام که این قضیه دورازتعهدورسالت رسانه بعنوان حامی عموم مردم است لطفا پیگیری باهماهنگی واحدقضایی انجام ومردم رادرجریان بگذارید ترس هم نداشته باشید.وقلم برای رضای خدا حرکت بدهید سپاس