صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

استقبال وزیر خارجه قطر از تداوم مذاکرات ایران و آمریکا

  • کد خبر: ۴۲۴۳۰۲
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۲:۰۴
وزیر امور خارجه قطر که به عنوان میانجیگر در مذاکرات امروز ایران و آمریکا در سوئیس حضور دارد، از تداوم مذاکرات دو کشور استقبال کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد بن عبدالرحمان آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر از برگزاری نشست هیات های ایران و آمریکا در سوئیس و تداوم مذاکرات استقبال کرد.

وزیر خارجه قطر از پاکستان و همه طرف‌هایی که در این تفاهم نقش داشتند تقدیر و نسبت به اتکای به آن ابراز امیدواری کرد.

در همین راستا برخی منابع به رویترز گفتند که مذاکرات میان ایران و آمریکا متوقف شده اما پایان نیافته است.

پیش از این برخی منابع خبری گزارش دادند که هیات ایرانی محل مذاکره را در اعتراض به تهدیدهای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ترک کرده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.