صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

نخست‌وزیر اسرائیل: تا زمان خلع سلاح حزب‌الله در کمربند امنیتی خواهیم ماند

  • کد خبر: ۴۲۵۴۶۵
  • ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۲۳:۴۸
«شهرآرانیوز - گروه سیاسی»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بعد از اعلام دستیابی بیروت و تل‌آویو به چارچوب یک توافق در واشنگتن، در اظهاراتی مدعی شد که ارتش این رژیم تا زمان خلع سلاح مقاومت در جنوب لبنان باقی خواهد ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، بنیامین نتانیاهو ادعا کرد: دستاورد بزرگی برای اسرائیل محقق کردیم. البته اسرائیل تا زمان خلع سلاح حزب‌الله در کمربند امنیتی خواهد ماند.

وی ادامه داد: اجازه خواهیم داد ارتش لبنان به صورت آزمایشی در ۲ منطقه در جنوب لبنان تسلط یابد.

مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، پیشتر ادعا کرد که در پی گفت‌و‌گو‌ها در واشنگتن، رژیم اسرائیل و لبنان به چارچوب توافق دست یافته‌اند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.