صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

سخنگوی وزارت امور خارجه: توسعه روابط با عراق در صدر اولویت‌های تهران است

  • کد خبر: ۴۲۵۹۰۶
  • ۰۷ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۲۹
سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران در جریان سفر عراقچی به عراق عنوان کرد: توسعه روابط با عراق در صدر اولویت‌های تهران است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سخنگوی وزارت خارجه ساعتی پس از ورود هیئت سیاسی ایران به ریاست وزیر امور خارجه به بغداد با انتشار نوشته ای به زبان عربی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: 

درود بر عراق بزرگ و برادر.

به همراه وزیر امور خارجه وارد بغداد شدیم و پس از ادای احترام به فرماندهان پیروزی، با برادران عراقی خود، از جمله رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه عراق، دیدار و گفت‌وگو خواهیم کرد.

توسعه روابط با عراق، که پیوندهای عمیق فرهنگی و تمدنی ما را به یکدیگر پیوند داده است، همواره در صدر اولویت‌های تهران باقی خواهد ماند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.