صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد در حاشیه نشست صمیمی با تشکل‌های کارگری استان:

مدیریت شهری مشهد در کنار سایر دستگاه‌ها آماده حمایت از کارگران است

  • کد خبر: ۵۰۵۹۳
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
شهناز رمارم گفت: با‌توجه‌به اعمال محدودیت‌های کرونایی و موج جدید تعطیلی فعالیت‌های مختلف، شورای شهر و مدیریت شهری مشهد رسیدگی به وضعیت کارگران روزمزد را در دستورکار خود قرار داده است و با کمک تشکل‌های کارگری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن‌ها برای حل مسائل و مشکلات کارگران اقدام خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهناز رمارم در حاشیه نشست صمیمی که با تشکل‌های کارگری استان داشت، اظهارکرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی و موج جدید تعطیلی فعالیت‌های مختلف، شورای شهر و مدیریت شهری مشهد براساس مسئولیت‌ اجتماعی خود، رسیدگی به وضعیت کارگران روزمزد را در دستورکار خود قرار داده است.

وی افزود: برهمین اساس، امروز از تشکل‌های کارگری استان دعوت کردیم تا با مشورت و هم‌اندیشی آن‌ها ضرورت‌های لازم را احصا کنیم و نوع و نحوه حمایت از کارگران مشخص شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه شورای شهر مشهد در حد وسع و بضاعت خود، با کمک تشکل‌های کارگری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن‌ها برای حل مسائل و مشکلات کارگران اقدام خواهد کرد، گفت: این برنامه حمایتی در ادامه اقدامات ماندگار دیگری چون پویش اطعام ماندگار و سامان‌دهی کارگران ساختمانی است.

رمارم خاطرنشان کرد: امیدواریم همه دستگاه‌ها با مشارکت و همدلی و دغدغه‌مندی، در دوره جدید محدودیت‌ها، با مدیریت مناسب، بتوانند حمایت لازم را از قشر کارگر داشته باشند و از تلخی این روزهای آن‌ها کاسته شود.

وی در پایان گفت: مدیریت شهری مشهد هم همچون گذشته در تعامل با تشکل‌های مدنی کارگری به موضوع ورود خواهد کرد چراکه این تشکل‌ها، نگاه تخصصی‌تری به عرصه فعالیتی خود دارند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.