صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲ دی ماه ساعت ۱۲ ظهر صدای نزاع و درگیری در میدان ملت، مردم را به جلوی در ورودی یک خانه کشاند. در یک لحظه مرد تهرانی خودش را جلوی چشم همه زنده زنده آتش زد و خودسوزی کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، سه‌شنبه ۲ دی ماه ساعت ۱۲ ظهر صدای نزاع و درگیری در میدان ملت، مردم را به جلوی در ورودی یک خانه کشاند. در یک لحظه مرد تهرانی به دلیل حکم تخلیه از سوی سازنده و  به دستور دادستانی خودش را جلوی چشم همه زنده زنده آتش زد و خودسوزی کرد.
 
یکی از اهالی محل اظهار کرد: مالکان این ملک از قدیم با یکدیگر مشکل داشتند. مرد جوانی که خودسوزی کرد، یکی از پسران مالک این خانه بود.

وی ادامه داد: این خودسوزی به علت دعوای مالک و سازنده بر سر تعداد واحد‌های این خانه بود، که بالاخره پس از مدتی به نتیجه رسیدند.

وی افزود: سازنده این ملک ساعت ۸ صبح روز حادثه با در دست داشتن حکم تخلیه از سوی دادستانی به این خانه مراجعه می‌کند و پس از ایجاد درگیری ساعت ۱۲ ظهر این جوان دست به خودسوزی می‌زند.

او در پایان گفت: در لحظه خودسوزی برادران این مرد در ماشین پلیس توسط مامورین انتظامی بازداشت شده بودند همچنین این جوان پس از خودسوزی توسط مامورین آتش نشانی نجات پیدا می‌کند و در حال حاضر با ۴۰ درصد سوختگی در بیمارستان بستری است.
 

خودسوزی در تراس آپارتمان تهران؛ خانی آباد نو

 
منبع: رکنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباسعلی اسدی عبدالملکی
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خدایا پناه برتو