صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیش بینی بورس فردا ۱۰ دی

  • کد خبر: ۵۴۲۴۰
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
طی معاملات امروز شاخص کل بورس سقوط ۱.۷ درصدی را تجربه کرد. این در حالی بود که شاخص کل هم وزن تحت تاثیر رشد نماد‌های کوچک بورسی تنها ۰.۷ درصد ریزش را تجربه کرد تا نشان دهد قرمزی شاخص‌های بورسی تحت تاثیر افزایش عرضه در نماد‌های بنیادین بورس است. آیا این روند فردا هم ادامه پیدا می‌کند؟

به گزارش شهرآرانیوز، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات دو هفته اخیر روند بهتری نسبت به شاخص کل داشت و همین موضوع باعث افزایش نوسان‌گیری در بازار سهام بود.

حمیدرضا فرهادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس فردا گفت: به نظر می‌رسد بازار فردا با تعادل همراه باشد و احتمالا شروع معاملات بازار فردا با روند نزولی همراه باشد اما تقاضا در ادامه افزایش پیدا می‌کند.

همچنین این کارشناس در رابطه با معاملات بازار سهام گفت: در دو هفته گذشته نوسان‌گیری در بازار سهام زیاد شده و بزرگ‌ترین نشانه افزایش نوسان‌گیری این است که بازار سهام در روز معاملاتی جدید از روند روز گذشته پیروی نمی‌کند، مثلا وقتی که در دقایق پایانی معاملات یک روز تقاضا زیاد می‌شود و بازار سهام تحرکات مثبت دارد باید معاملات صف فردا مثبت آغاز شود اما منفی آغاز می‌شود و این موضوع نشانه مدیریت بازار سهام توسط نوسان‌گیران است.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.