صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کودک‌آزار معروف دستگیر شد + جزئیات

  • کد خبر: ۵۶۸۴۷
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
فردی که اقدام به یک فقره کودک‌آزاری و انتشار عکس در فضای مجازی کرده بود با اشرافیت کامل پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فردی که اقدام به یک فقره کودک‌آزاری و انتشار عکس در فضای مجازی کرده بود با اشرافیت کامل پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

 

حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با تایید خبر این گفت: فردی که در یکی از شهرستان‌های استان اقدام به یک فقره کودک‌آزاری و انتشار عکس در فضای مجازی کرده بود با اشرافیت کامل پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

 

وی با بیان اینکه فرد مذکور در اعترافات اولیه هدف از این کار را شوخی و مزاح با برادرزاده خود عنوان کرده است، افزود: وی اعلام داشته از نتیجه کار خود اطلاع نداشته و این کار را برای تفریح و سرگرمی انجام داده است.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه انگیزه دقیق و واقعی فرد مذکور در دست بررسی است، تصریح کرد: پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و متهم بازداشت شد.

 

وی در پایان تاکید کرد: پلیس با اینگونه اقدامات که باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحتی مردم شریف می‌شود با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

 

منبع: جام جم


اینجا ببینید: انتشار تصاویر تلخ از یک کودک آزاری در اینستاگرام + عکس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.