صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی از ثبت نام نهایی ۱۱۵ کاندیدای انتخابات شوراهای شهر و روستا تا پایان روز دوم مهلت نام‌نویسی(۲۰ و ۲۱ اسفند ماه) در استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی از ثبت نام نهایی ۱۱۵ کاندیدای انتخابات شوراهای شهر و روستا تا پایان روز دوم مهلت نام‌نویسی(۲۰ و ۲۱ اسفند ماه) در استان خبر داد.

محمدعلی نبی‌پور با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۱۰۵ نفر مرد و ۱۰ نفر زن بوده‌اند که ۵۴ نفر از داوطلبان دارای مدرک فوق لیسانس و ۴۸ نفر مدرک لیسانس را دارا بوده‌اند و از مابقی داوطلبان ۶ نفر دارای با مدرک فوق دیپلم، ۳ نفر با مدرک دیپلم، ۳ نفر حوزوی و یک نفر نیز با مدرک دکتری در ششمین دوره انتخابات شهر و روستا در خراسان رضوی ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: از ۱۱۵ نفری که تاکنون موفق به نهایی کردن ثبت نام‌هایشان شده‌اند ۱۹ نفر از ایثارگران استان نیز حضور دارند و تعداد ۱۵ نفر از داوطلبان نیز دارای سابقه نمایندگی در شوراهای اسلامی بوده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی همچنین خاطرنشان کرد: بیشترین میانگین سنی افرادی که موفق به ثبت نام شده‌اند بین ۳۰-۳۵ (۳۱ نفر)و ۳۶-۴۰ (۲۹ نفر) بوده است.

همچنین محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد نیز درخصوص تعداد داوطلبانی که در دو روز نخست در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان مشهد ثبت نام کردند، اظهار کرد: تاکنون ۴۴ نفر ثبت نام خود را نهایی کرده‌اند که از این تعداد ۴۱ نفر در مشهد، ۲ نفر در رضویه و ۱ نفر در ملک‌آباد بوده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.