صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مراسم تجلیل از دکتر محمد تقی صراف استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم ضمن تکریم مقام استاد محمد تقی صراف اظهار کرد: در سال ۱۳۲۸ نخستین دانشکده دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاسیس شد و در این مدت ۷۰ سال، اساتید و اعضای هیات علمی در کنار آموزش و ارائه خدمات سلامت به مردم، نقش موثری در ارتقاء جایگاه علمی دانشگاه در عرصه‌های ملی و بین المللی داشته اند.
دکتر محمد رضا دارابی با گرامیداشت یاد و خاطره عزیزانی که در این دانشگاه تلاش کردند و منشا خیر و برکت بودند و امروز یا به کسوت بازنشستگی نائل آمده اند و یا متاسفانه در بین ما نیستند، تاکید کرد: مایه افتخار است که به واسطه وجود این عزیزان دانشگاه مشهد جزء پنج دانشگاه سرآمد کشور در همه زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، بهداشتی ودرمانی است.
وی خاطر نشان کرد: امروز دانشگاه علوم پزشکی مشهد با افتخار در رتبه بندی تایمز در بازه ۵۰۱ تا ۶۰۰ قرار گرفته است و همتراز دانشگاه تهران در رتبه بندی تایمز ۲۰۲۰ است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر منش وجوهره وجودی استاد صراف افزود:در کنار تمام افتخارات، برخی از اساتید خود ابتکاری در زمینه‌های علمی، پژوهشی، اخلاقی، فرهنگی دارند که باعث شاخص و متمایز شدن آن‌ها شده است.
وی با تاکید بر اینکه علم آموزی یک موضوع فردی است و مهم منش، عشق به کار، عشق به مردم است که در وجود افراد نهادینه می‌شود تصریح کرد: نظم و، انضباط و اخلاق کاری که از خصایص استاد صراف هست نمونه بارز و الگوی دانشجویان است که ادامه دهنده راه او خواهند بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.