صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

واژگونی لودر در حومه مشهد حادثه آفرید

  • کد خبر: ۶۸۶۸۶
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
مدیر منطقه ششم عملیات آتش نشانی مشهد با اشاره به واژگونی یک دستگاه لودر در حومه این شهر، گفت: با تلاش آتش نشانان راننده محبوس شده از لابلای آهن پاره ها نجات یافت.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد سوم علی محمد کاظمی از وقوع حادثه دلخراش منجر به جراحت و محبوسی راننده میانسال یک دستگاه لودر حین کار در حومه مشهد خبر داد.

مدیر منطقه ششم عملیات آتش نشانی افزود: در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵آتش‌نشانی، ستاد فرماندهی بلافاصله نجاتگران و آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۸و۳۸ این سازمان را به محل حادثه در جاده کلات، حوالی روستای معین آباد اعزام شد.

وی ادامه داد: با حضور امدادگران در محل مشخص شد، این لودر حین کار به دلیل نامعلومی دچار حادثه و واژگون شده که راننده آن در درون وسیله نقلیه گرفتار شده است.

کاظمی ابراز کرد: آتش‌نشانان و نجاتگران آتش نشانی در عملیاتی تخصصی و پیچیده تحت نظارت تکنسین‌های اورژانس فرد محبوس شده را از لابه لای آهن پاره‌های این لودر رها سازی و این مرد را برای انتقال به بیمارستان تحویل خودرو آمبولانس دادند و عملیات خود را به پایان رساندند.

گفتنی است؛ علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.
 
منبع: فارس
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.