صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

چه کسی سرپرست وزارت آموزش و پرورش شد؟

  • کد خبر: ۷۸۶۵۸
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
  • ۵
روز گذشته در جریان رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به ۱۹ وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم، تنها حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موفق به اخذ رای اعتماد مجلس نشد. از این رو رئیس جمهوری طبق قانون تا معرفی فرد دیگری به مجلس و انتخاب وزیر آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی را برای سرپستی این وزراتخانه تعیین کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدابراهیم رییسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش را به سمت سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

 

کاظمی تحصیلکرده حوزه و دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان است و پیش از سمت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارتخانه، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بوده است.

 

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش کیست؟+بیوگرافی

جماران درباره سوابق کاظمی نوشت که او متولد ۱۳۴۴، اهل قاین از توابع استان خراسان رضوی است و  دارای تحصیلات و  سوابق گوناگون  مدیریتی  در عرصه تعلیم و تربیت است ، سالیانی را در حوزه علمیه تحصیل کرده و در کسوت روحانیت در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور یافته است 

 

مدارج علمی: وی علاوه بر تحصیلات حوزوی، دارای مدارک مختلف دانشگاهی است ،کارشناسی  الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه علوم اسلامی رضوی، کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه فردوسی مشهد  و کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و هم اکنون دانشجوی دکترای مدیریت راهبردی در د انشگاه عالی دفاع ملی است . 

 

سوابق اجرایی: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش دارای سوابق و فعا لیت های در خشانی در عرصه تعلیم و تربیت و نیز مسئولیت های فرهنگی  و اجتماعی است و سابقه ۱۷ ماه حضور فعال در جبهه های حق علیه باطل در کسوت روحانیت و طلبگی را در کارنامه خود دارد.

 

 ریاست اداره آموزش و پرورش تایباد ،از  گردانندگان حلقه صالحین در مرکز آموزشی ثامن الحجج مشهد ،عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحدتایباد، ،معاون پژوهش ، برنامه ریزی منابع انسانی سازمان آموزش وپرورش خراسان رضوی ،معاون آموزشی و فرهنگی دانشکده ثامن الحجج ،رییس گروه معارف دانشگاه فرهنگیان مشهد و .... از مناصب اجرایی علیرضا  کاظمی محسوب می شود و آخرین پست سازمانی وی قبل از هجرت به تهران ،مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان ،پردیس شهید بهشتی مشهد است .

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
آقای سرپرست کار نامه سبز های 98 حنوز از حق شان نگزشتند
رویا
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
باسلام لطفاً دوباره مدارک کارنامه سبز سال ۹۹ را که بومی بوده‌اند و به اشتباه زده من متقاضی الویت بومی نیستم بررسی کنید که حق هیچ کسی ضایع نشود.
حسین
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
باسلام واحترام خدمت سرپرست وازات متبوع ضمن تبریک، یه سوال داشتم چرا پاداشبارنشستگی سال۹۹ استان مازندران پرداخت نشده خواهشمند است پیگیری فرمایید
مرتضی
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
اصلاحیه قاین ازتوابع خراسان جنوبی می باشد
دکتر سید
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
وای به حال معلمان